26 May 2017

Tõmmake hinge!

Blogijate seas pole vist võõras see, et ühelt või teiselt poolt tuleb halvustavaid ja etteheitvaid kommentaare ja suuremas osas on need kommenteerijad anonüümsed, mis ongi asja juures kõige kurvem. Õnneks pole mina nende aastate jooksul väga palju selliste inimestega kokku puutuma, kuid siiski...
Kes on jõudnud vaadata minu kahe viimase postituse kommentaare, siis ehk juba saab aru milleni ma tahan jõuda. Tegelikult sisimas ma püüan mitte lasta end häirida nendest kommentaaridest ja ma ei teagi miks seda postitust kirjutan :D Ma tahaks mõelda, et ma talun kriitikat, kuigi ilmselgelt leidub neid, kes arvavad, et ma ei talu, lihtsalt jääb minu jaoks mõistmatuks, et milleks on vaja kellelgi nokkida mingite täiesti mõttetute asjade kallal?! Ja miks inimesed "avaldavad oma arvamust" nii etteheitvalt ja oma põhimõtteid ja "mulle tundub nii" peale suruvalt? Sulle ei meeldi minu mitte naeratavad pildid - 
ära vaata siis. Olen heauskselt ja sihilikult jätnud kommenteerimise võimaluse kõigile, ka anonüümsetele, juhuks kui keegi tahab midagi toredat öelda, mitte aga selleks, et keegi mulle ütlema tuleks, mida ma edaspidi teen või ei tee. Ma hindan teie arvamust, kuid kõigel on mingisugune piir. Et teema oleks täiuslik, siis panen siia mõned üritan-olla-modell pildid :D PEACE!

No comments:

Post a Comment