25 May 2017

Tiger!

Veedan hetkel mõnusalt oma puhkust ja olen end juba mitu korda tabanud mõttelt, et kui hea see ikka on. Viimased kuud on olnud täiesti pöörased, igal sammul ainult töö ja kohustused. Ma ei taha öelda või muljet jätta, et mulle töö ei meeldi, aga kui 90% oma ajast teed midagi ainult teiste inimeste jaoks, siis hakkad ikka puhkust väga igatsema. Mulle teebki kõige rohkem rõõmu see et saan iseenda ja oma kodu jaoks midagi teha :) Käsil on ka üks lahe DIY projekt, millest kindlasti ka vlogin ja hiljem ka blogin, täna tegime juba asjaga algust ja ma ei jõua ära oodata, et see valmis saaks!
Pildid on jällegi Haapsalus tehtud ning kannan SHEIN kleiti, mida ma olen nõus ainult pükste peal kandma. Esiteks see dekoltee, aga ka kleidi pikkus on minu jaoks veidi lühike, pluusina on ta aga igati mugav ja mõnus :D

6 comments:

  1. Ilus kleit,ja see nii sobib sulle!

    ReplyDelete
  2. Sobralik soovitus - ära poseeri üle. Sellised modellipoosid sobivad üllatus-üllatus
    Modellidele mitte Sulle. Oled kena tavaline tudruk mitte next Naomi, mōjud tragikoomiliselt nii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, tänan tähelepanu pööramast, aga ma ei püüagi olla modell ega ka next Naomi. Kui sa ehk oled teisi postitusi näinud, siis ma ei poseerigi alati nii. Sõltub kuidas ma end antud riietuses tunnen, minu jaoks see kleit ongi võib olla pisut tragikoomiline :D
      Aitäh nõuande eest, aga kuna ma ise tean, et ma ei püüa olla keegi või miski, vaid teengi asja veidi omamoodi, siis jätan selle soovituse hetkel n.ö sahtlisse 😄

      Delete
    2. Ka mina vaatasin seda poseerimist ja milleks selline nägu veel teha? Kas lihtsalt ei piisa olla tavalise näoilmega või hoopis naeratada? Miks peab üritama nii hullult teha mingit modelli nägu. Ükspuha kuidas sa ka ennast mingis riietuses ei tunneks, siis palun ära tee seda õudsat nägu.

      Delete
    3. Midaiganes, anonüümsed :D

      Delete