23 May 2017

Haapsalu!

Teate seda tunnet, kui kohtud kellegagi esimest korda ja tunned kohe väga tugevat sidet?! Minu jaoks see tunne päris võõras pole, kuid esmakordselt tundsin, et koht, kus viibin esimest korda, on nii kodune ja oma. 
Juba ammu olen mõelnud, et tahaks ära käia Haapsalus. Olin kuulnud selle linna kohta erinevatelt inimestelt nii palju head ja toredat, et uudishimu oli suur. Hetkel on meil Mikuga mõlemal puhkus ja ilm soosis väga, et läheksime väikesele väljasõidule, niisiis mõeldud-tehtud. Õnneks sõit Pärnust Haapsallu on vaid poolteist tundi, seega saime hommikul veidi kauem magada ja sättida. Kaasa võtsin ka vlogi-kaamera, varsti panen ka video üles.
Haapsalu on mõnusalt kompaktne ning väike linn, kus kõik on käe-jala juures, ühest kohast teise jõudmiseks ei kulunud palju aega ja tänu sellele nägime päris palju. Olin alati mõelnud, et ilmselt Pärnust paremat kohta pole, kus elada, kuid Haapsalu võitis koheselt mu südame. Loomulikult Pärnu jääb alati esikohale, sest siin on ikkagi mu kodu! See päev Haapsalus oli mõnus ja lõõgastav, keha ja vaim said positiivsusesüsti ja kindlasti on Haapsalu paik, kuhu lähen tagasi.
Õhtul koju naastes sain suurepärase uudise, et mu kõige vanemal vennal sündis tütar! :))

6 comments:

  1. Su vennal küll midagi ei sündinud, mehe puhul öeldakse, et sai isaks. Tütre isaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojaa, mõte jääb samaks. Ma ju ei kirjutanud, et mu vend sünnitas tütre. On ka asi, mille kallal norida :/

      Delete
    2. Ma küsiks selle peale, et mismoodi see laps siis tulema pidi siia ilma, kui mitte sündides? Oleks parem olnud, kui oleks kapsalehe alt leidnud või toonekurg ukse ette visanud? :D
      Aga palju õnne tädile ja vanematele. Ja näed väga kena välja!

      Delete
    3. Hahaa 😁😁 Kurg toobki 😛
      Aitäh heade soovide eest ❤

      Delete
  2. Appi :D sellise asja kallal küll ei noriks, ma poleks selle peale tulnudki, et siukse asja kallal nokkima hakata. Be kind!
    Aga Palju õnne sulle tädi Anita! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inimesi on igasuguseid 😁😁 Aitäh armas Teele 😘

      Delete