8 January 2017

Eesmärgid 2017.aastaks!

Hei!
Kindlasti olete märganud, et olen nii blogis, kui ka Youtubes viimased kuud väga vaikne olnud. Ma ei hakka varjamagi, et olen otsinud kaua motivatsiooni ja inspiratsiooni ja seda õiget tunnet, et blogida ja filmida. Pühade ajal tahtsin võimalikult palju pühendada oma aega perele, kodule ja iseendale, loomulikult läks suur osa ajast ka töö peale, sest novembris suurendasin oma koormust veidi ja nüüd püüan seda kõike jõuda teha. Ootan juba väga kevadet, et koormust vähemaks jääks, sest tunnen kuidas kõike tehes jäävad mulle olulised asjad tahaplaanile. Tahan väga rohkem aega pühendada oma blogi kasvamisele ning püüan tasapisi uuesti reele saada.
Olen oma mõtetes seadnud omale alanud aastaks mõned eesmärgid ning tahaksin need ka nüüd siia kirja panna, et aasta lõpus oleks hea meenutada, mida suutsin täita ja milleni ehk veel aega läheb. 
  1. Ole sportlikum & läbida SEB 21,1km - eelmisel aastal tegin oma esimese poolmaratoni ning see tunne, mida peale seda jooksu kogesin, oli MEGA, seepärast tean kindlalt, et ka seal aastal tahan minna jooksma. Lisaks püüan oma eelmise aasta aega parandada. 
  2. Tervislikum ostukorv - eesmärk on muuta meie kodu toidulauda nii, et kõik, mis suust sisse läheb, oleks tervislik. Jõuludeks sain suurepärase raamatu "Mu süda kuulub kolmele: toidule, tervisele ja minule", kust viieteist supertoidu abil oma söömisharjumusi ja tervist paremaks muuta. 
  3. Kulutan raha VAID vajalikele asjadele - tahan end veel rohkem distsiplineerida ja mitte panna raha asjade alla, mida mul tegelikult vaja ei lähe. Nii jääb ka rohkem raha kõrvale panemiseks.
  4. Lähen katsetele Viljandi Kultuuriakadeemiasse!!!
Blogi ja Youtubega seotud eesmärke ei julge praegu siia kirja panna, sest ma ei taha iseendas pettuda, juhul kui need ei peaks õnnestuma, kuid oma peas olen need paika pannud ja liigun samm-sammu järel nende õnnestumiseni! 
Võite mulle kommentaarides teada anda, kas te olete omale selleks aastaks mingeid eesmärke seadnud? :)

No comments:

Post a Comment