23 December 2016

VELVET

Kas mäletate veel milline imeline talv meil oli, jõulud on juba homme ning talv algas paar päeva tagasi, aga kus on sillerdav lumi ja krõbedad ilmad? Ma pole kunagi eriline talve armastaja olnud, kuid siiski eelistan valgeid ja pehmeid jõule, kui niiskeid ja hämaraid pühi. Minu pühademeeleolu hoiavad üleval küünlad ja jõulutulukesed kuusel ning ehted, millega oma igapäevaseid riideid veidi pidulikumaks ning armsamaks muuta. Üks mu lemmikutest ehetest ripub nendel piltidel mu kaelas. Kas teadsite, et roosa kvarts on tugev armastusenergia kivi ning aitab üle saada hirmudest ja hoiab eemale halva energia, seega kui keegi tunneb end liialt tihti ebakindla ja üksikuna, siis soovitan osta omale roosa kvarts. Minu kee on pärit SIIT.
Mõni aeg tagasi saatis Shein mulle imeilusa kleidi, mida kandsin mitu tähtpäeva järjest, endalgi hakkas juba veider, et koguaeg ühe ning sama kleidiga. Kuid mul pole ammu olnud niivõrd mugavat ja samas pidulikku kleiti ning hind on sellele ka super!
 Kleit SHEIN

No comments:

Post a Comment