1 November 2016

Wishlist: Winter 2016

Hello November! Minu lemmik kuu aastas ning ühtlasi ka minu sünnikuu. Võib olla mõni teist mõtleb, et mis selles novembris siis nii ilusat ja head on?!
Kui välja jätta see, et siis on mu sünnipäev, on november kuu, mis pakub väga palju erinevaid ilmastikulisi muutusi. Näiteks ma mäletan aastaid, kui mu sünnipäeva ajal oli maas põlvini lumi ning külm krabistas ikka mõnusalt, samaaegselt viimasel paaril-kolmel aastal on novembris olnud tõeline sügis - kohati vihmane ja külm, siis jälle päikeseline ja soe. Ja mulle meeldib kui elu minu ümber muutub ja näitab erinevaid värve, siis ei ole kõik nii kergesti kättesaadav, üksluine ja igav. 
Kahjuks on november ka sügise kõige külmem ja salakavalam kuu, kunagi ei tea, mida kodust lahkudes selga panna ning kas võtta kindad ja müts kaasa või mitte (nipp: mina hoian alati paari kindaid kotis kaasas, siis ei teki ohtu, et käed külmetama hakkavad). Üleriiete kaasa võtmine pole ilmselt kõige mõistlikum idee, üldjuhul mis hommikul selga läheb, see õhtuni selga jääb. Koostasin omale ühe piltliku ülevaate mantlitest/jopedest, mis minul võiks novembris garderoobis olla, et sobida igasse ilma.

Mida te eelistate hilissügisel kanda kas mantlit või jopet, millel ka kapuuts?! :)

No comments:

Post a Comment