28 October 2016

Comfy mode!

Olen nüüd nautinud iga hetke, kui saan kodus olla. Paraku on kodus olemise aega veidi vähem, kuna linnas on lisaks tööle ka muid asjaajamisi, siis kodu on koht, kus puhata. Naudin järjest enam iga hetke kodus ja tunnen rõõmu, et tegemist on siin ka omajagu. 
Tasapisi täiustan meie kodu esemetega, mis lisavad kodule aina suuremat väärtust ning minu kõige viimane selline ost oli teeküünla soolalamp. Kindlasti paljud teist teavad soolalambi kasulikkusest ja võib olla omavad koduski seda. Aga kas te teadsite, et soolalambi kõige paremad omadused eralduvad just soojuse mõjul. Mina valisin teeküünla soolalambi, sest see on tunduvalt soodsam, kui elektriline ning samuti võin ma alati tema asukohta kodus muuta, ilma et ma peaksin arvestama elektriühendusega. Pärnus on suur valik soolalampe Port Artur I, teisel korrusel asuvas Valguskoda poes, lisaks on võimalik sealt osta erinevaid energiakive, muuseas ka neil on koht minu öökapil. Magamistuba on minu jaoks koht, kus puhtus, vaikus ja hea energia on kõige tähtsamad.
Kampsun on pärit Shein'st ning olen väga positiivselt üllatunud, kui mõnus pehme see on, tõeline kodus sossutamise ese.
Kampsun SHEIN

No comments:

Post a Comment