29 September 2016

Kodu!

Mõni aeg tagasi sai vastu võetud suur otsus ning me kolisime maale (loe:16 km Pärnu kesklinnast). See oli minu salasoov juba pikka aega, sest korterielust sai päris ruttu kõrini. Kui rääkida numbritest, siis täpselt 2,5 aastat elasime Mikuga linnaelu ning meie elamispinnaks oli 1-toaline korter. Sama harjumatu nagu mul oli suurelt pinnalt väikesele kolimine, oli ka väikeselt suurele, kuid hetkel on kõik kordades-kordades parem.
Kulud, mis kolimise ja praeguse elukohaga kaasnevad on samuti suuremad, kuid see on üsna tavaline nii suure ettevõtmise juures. Samuti tuleb sõitmisi ning poes käimisi korralikult läbi mõelda, et ei tekiks mõttetuid väljaminekuid. Hetkel pole veel kõik asjad paigas ja päris mitu mööbliesetki puudu, kuid kellel huvi, siis tasapisi hakkan nii siin kui ka Youtubes näitama ja rääkima, kuidas sisseseadmine kulgeb jne. Päikeseloojangud on siin imelised, napilt jõudsime jäime hiljaks, kui juba päike loojus, aga mõned pildid said ikkagi ühel õhtul tehtud.
Ja see pole veel kõik, lisaks on mul käis ka tööga seotud suur ettevõtmine, mille õnnestumiseks pean hetkel päris palju vaeva nägema. Kuna kõik see on minu jaoks niivõrd uus ja põnev, siis tahaksin tulevikus ka teiega jagada kogemust. 

7 comments:

  1. Nii põnev. Nii palju uusi tuuli ja ootan juba põnevusega, et neist kõigist lähemalt kuulda:)

    Kas kolisite majja? Kas rendite või võtsite laenu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ise samuti üli põnevil, et mis saama hakkab ja kindlasti jagan rõõmuga uudiseid! :)
      Elame nüüd ridaelamus - kaks korrust, oma maalapp, garaaž jne. See on minu lapsepõlve kodu ehk siis mu isa oma :D

      Delete
    2. Hihih, nii mõnus ja vaikne koht :D

      Delete
    3. Just! Tead, millest räägid :))

      Delete
  2. Kuhu kanti kolisite? Ei pea väga täpselt ütlema, lihtsalt huvitab, milline kant ��

    ReplyDelete
  3. Paikuse on hea valik :)

    ReplyDelete