31 August 2016

The BAG!

Suvi ongi läbi! Endalegi uskumatult sai läbi see kauaoodatud suvi ning kahjuks pean ütlema, et nii palju kui oleks soovinud, ei teinud suvel ikkagi ära. Kuid sügis on juba aastaid mu lemmik aastaaeg ning ma väga ootan juba seda aega. Seega on paras aeg kappidesse ruumi teha kampsunitele ja vähe soojematele riietele ja juba varsti näitan teile kuidas mina oma garderoobi organiseerin :) 
Mina küll sel aastal kooli ei lähe, kuid soov omada mitut seljakotti pole kuhugi kadunud. Minu pruuni seljakotti ilmselt mäletavad paljud (link), nüüd aga on minu kotikollektsiooni lisandunud üks imearmas, pisike ja mahukas kiisu kõrvadega kott (LINK). Alguses olin kahtleval seisukohal, kas üldse tellida seda, kuid pakki kätte saades, mõistsin, et tegin nii õige otsuse, kui mul on vaja linna minnes vaid rahakott, telefon ja võtmed kaasa võtta, siis pole mõistlik tassida suurt seljakotti. 
PS! Varsti teen Instagramis väikese loosimise kooli alguse puhul. Hoia silm peal, kui soovid osa võtta! :)
 bag SHEIN / blouse ASOS / jacket PIMKIE / shoes NS KING

3 comments: