3 August 2016

Summer fav!

Mõned kuud tagasi olin ma kutsutud koos teiste vahvate blogijatega Bioderma üritusele, kus meile tutvustati erinevaid tooteid. Tegin ka sellest postituse siin! Seal said kõik ka omale proovimiseks ka kolm toodet, millest mina olen nüüd juba kahte kasutanud.
Esimene toode ehk mitsellaarvesi tuli minu juurde väga õigel ajal, sest eelmine (Mossa) oli juba otsa saamas ning uut polnud jõudnud veel osta. Olen väga rahul Bioderma mitsellaarveega, kuna see eemaldab ripsmetuši ja meigi väga kergelt ning kiirelt. Kui ma ripsmetušši eemaldan, siis kulub mul maximaalselt 3 vatipatja ja kolmas on tavaliselt selleks, et näha kas jääke on jäänud. Mis kõige peamisem, ta ei ärrita silmi ja on silmaümbruse nahaga väga õrn. Hind on tal muidugi üsna krõbe, 100ml ~12€, samas on toode igat oma senti väärt.
Suvisel ajal on päike meie näonaha suurim rõõm, aga ka kõige ohtlikum vaenlane. Kui oma (näo)nahka mitte kaitsta, siis on varajane vananemine ja pigmendilaikude teke üsna tõenäoline. Biodermal on näole super toode, mis toimib kui päikesekaitse, kuid on tegelikult niisutav ja kerge näokreem. Näokreem on põhimõtteliselt ainus toode, mis PEAB olema mul alati olemas, ma võin tunda end hästi ripsmetuššita või jumestuskreemita, kuid näokreemita on väga raske end hästi tunda. Bioderma niisutav päevakreem sisaldab lausa 30 SPF kaitset, mis minu näonaha jaoks on piisav ja kui ma just randa ei lähe, siis sellest on täiesti piisav.
Kas oled kasutanud Bioderma tooteid? Milline on Sinu lemmik või millist toodet proovida sooviksid?

No comments:

Post a Comment