16 August 2016

Happy!

Ohjaa, kätte on jõudnud tõeline sügis! Vaadates teiste blogijate outfiti pilte, siis on näha, kuidas kampsikud ja jakid hakkavad järjest rohkem piltidel ilutsema. Mulle tohutult meeldivad üleriided, isegi suvel e-poodides kolades leian end ikka üleriiete kategooriat sirvimas. Minu suvele paneb punkti ilmselt puhkuse lõpp ning nädalavahetusel toimunud Kuldrula, mis hoolimata laupäevasest vihmast, oli üli tuus. 
Eelmisel nädalal tegime ka mitu pildistamist ja jõudsime lõpuks koos Alinaga pildistama, kevadel võitsin Alina Facebooki lehel (LINK) loosi ning varsti saan ehk ka teile näidata, mis meil välja tuli :)) Mikuga tehtud pildistamisel kannan Reservedi seelikut, mis on uus lemmik minu garderoobis. Tegelikult armastus pliiats-seelikute vastu on mul juba ammu, kuid neid kandnud pole ma kuigi tihti. Võiks isegi öelda, et nähes kui hästi Mai kannab välja pliiats-seelikud, hakkasin mõtlema, et miks siis mulle ei peaks sobima. Arvasin koguaeg, et oma suhteliselt lühikeste jalgade tõttu ei jää vaatepilt kuigi ilus, aga tundub, et eksisin :) Sama seelik oli ka beež, kuid viimasel kuul olen tundub, et vajan rohkem roosat (ja just sellist õrna roosat) oma kappi.
Jacket PIMKIE / blouse & skirt RESERVED / shoes H&M / bag ZARA








6 comments:

  1. See lõhik teeb seeliku justkui lühemaks ja nii sobibki seelik ka "lühemate jalgadega" naistele. Kuigi, kui Sa täpselt mäletad, siis üks härra ütles, et Sul on baleriini jalad, nii et ei olegi nii lühikesed, nagu sa arvad ;)

    Väga ilusad toonid Su fotodel ja see tuul!!! (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loodan, et see härra ei mõelnud baleriinijalgade all seda, et sääred on nii jämedad, nagu oleks tundide viisi aastast aastasse trenni tehtud. :D Sest mulle tegi üks sõbranna kunagi selgeks (aga baleriine nähes ei tahaks seda uskuda), et tema ema rikkus oma sääred ballettiga ära: olevat hirmus jämedaks läinud...

      Sul pole kohe kindlasti jämedad sääred, aga muus osas olen nõus. Toon sobib sulle hästi ja seelik näeb su seljas isegi ilusam välja kui tavapärased püksid :).

      Delete
    2. See lõhik peaks tegelikult ees keskel olema, nagu mu teisel mummulisel seelikul (haha), aga mulle tundus niimoodi külje peal see ilusam :) See härra oli natuke kukkunud ka, ma parem ei usalda tema arvamust.
      Aitäh nunnu! :* Kuigi see tuul alguses tundus, et segab, siis lõpptulemusega jäin väga rahule, aitas mind hoopis!

      Delete
    3. HAHA, Mirell :D :D Aga põhimõtteliselt olengi ju aastast aastasse neid jämedamaks treeninud, mis tegelikult kontsadega näeb väga ilus välja. Pole oma elus ühtegi baleriini niimoodi kohanud, aga huvitav oleks nüüd näha nende jalgu :D

      Delete
  2. Väga kena look ja ilusad toonid!

    ReplyDelete