8 July 2016

VIUU shop x Andy Wolf!

Kolmapäeval külastasime Mai (LINK) ja Meriliga (LINK) VIUU prillipoodi, kus toimus Andy Wolfi prillimoe esitlus. Tuleb tunnistada, et Andy Wolfist pole ma varem midagi kuulnud, kuid Viuu poodi olen ammu tahtnud külastada. Tallinnas olles ma Telliskivisse kuigi tihti ei satu, kuigi ööbin tavaliselt seal lähedal. Sealne seltskond oli väga vahva, õhtu oli ilus ning erinevas suuruses ja stiilis (päikese)prille sai proovitud palju. Leidsin omale isegi ühed lemmikud, mida kannaks aksessuaarina. Mul ei ole seni veel nägemisega mingeid probleeme olnud ning ainsad prillid, mida mul vaja on läinud, ongi päikeseprillid. Kolmapäeval proovides erinevaid prille tavalise klaasiga, avastasin, et ühed ILUprillid võiksid mul ka ju olla :D Pärast üritust tegime Mai ja Meriliga veel palju pilte ja muljetasime kuni busside tulekuni Vapianos. 
 Minu pluus SHEIN / jakk PIMKIE / prillid H&M

5 comments:

  1. Väga ilusad pildid! Sellised mõnusalt suvised nagu otse kuskilt ajakirjast:)

    Kas sa oled kirjutanud sellest, kuidas sa sinna Prantsusmaale sattusid? Kas blogi kaudu või ostsite ise selle reisi? Päris lahe oleks kui selliseid reise korraldatakse, tahaks isegi minna sinna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, see on väga suur kompliment! :)
      Ma pole otseselt blogis seda kajastanud, korra vist kommentaaris mainisin, kuid võin sellest kirjutada. Kahjuks blogi kaudu sellist reisimise võimalust mulle veel pakutud pole :D

      Delete
  2. SUPER pildid Sinust, Anita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohjeee, aitäh :) Maile suuuured PAID!!! :)

      Delete