23 July 2016

Magical moments of life!

Mõni aeg tagasi olime Mikuga kutsutud pulma, naljakas on see, et ma pole oma elu jooksul üheski pulmas käinud ning sel aastal on neid juba kolm olnud. Kõik kolm pulma, kus käinud olen, on olnud üksteisest nii erinevad. Sel korral abiellus Miku üks vendadest ning see pulm oli lihtsalt maagiline!
Pulm toimus Ojakos, kus on imeilus mereäärne ning palju ruumi. Sealne ümbrus oli inspireeriv ja rahustav, ideaalne koht puhkamiseks või pulmade/sünnipäevade pidamiseks. Lisaks võttis Mikk kaasa ka oma uue kaamera, Canon 7D mark II, ning proovisime esimest korda sellega pilte teha. Esmamuljed on väga head, kuid nagu iga uue asjaga, tuleb ka sellega harjuda ja natuke tundma õppida. 

9 comments:

  1. Nii ilus kleit ja see viimane pilt on nii mõnus, täpselt nagu kuskilt filmist oleks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle :) See oli Miku lemmik pilt ka :D

      Delete
    2. Ilusad fotod! :) Kuigi praegu on in käia spordijalanõudega iga outfitiga, siis mina oleks pulma siiski kingad valinud, kasvõi madalad. Outfiti jalanõud ära ei riku, kuid sündmus on minu meelest selline, mis nõuab "viisakaid" jalavarje :D

      Delete
    3. Aitäh :)
      Tseremoonia ja pildistamise ajal olid mul viisakad kingad jalas, kuid need hõõrusid ja vahetasin ära. Õnneks kiitsid ka teised selle komplekti heaks ja hõõruva kingaga tantsida ei oleks saanud.
      Ega ma päris nii mats pole, et tossuga pulma lähen :D

      Delete
  2. Ma pole kunagi üheski pulmas veel käinud. Ma siin ikka naljatlen, et esimene on siis ehk enda oma :D

    Ja Ojako on eriti maagiline koht!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aasta tagasi naljatlesin sama, et eks ma saan ehk kunagi ka pulma, kui ise need teen :D Siin ma nüüd siis olen, kolme kuuga kolm pulma.
      Jaaa, tahaks väga sinna lihtsalt puhkama minna :)

      Delete
  3. Ilus kleit:)

    Uurin ikka selle Prantsuse reisi kohta. Kui sa positust teha ei jaksa, siis võiksid kirjutada kasvõi siia, et kust sellist veinimõisa külastusega reisi osta saab?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :))
      100% lubada ei saa, aga minu meelest sellist reisi osta ei saagi. Meie saime sinna sõita koos PRIKEga, mis on Baltikumi suurim maailma juhtivaid joogibrände esindav ettevõte, samuti impordib Prike B&G veine Eestisse. Mina võitsin reisi kahele läbi B&G tarbijakampaania, kus minu pilt valiti parimaks (pilti näeb minu Instagramis). Üldjuhul kutsutakse sinna veinimaailmaga seotuid inimesi, seega oli suur au viibida seal ning tutvuda ülimalt toredate inimestega ning näha ilusaid paikasid, mida tavaturist ei pruugi näha :)
      Loodan, et said vastused oma küsimustele :)

      Delete
    2. Ohh väga lahe:) See on kindlasti päris ainukordne võimalus! Eks ma uurin seda kaudu edasi, tundub väga huvitav reis olevat!:)

      Aitäh vastuse eest!

      Delete