14 July 2016

Kui on natuke kiire...

Avastasin, et pole ammu millestki niisama bloginud, kuid mul on reservis mõned tootearvustused, millest juba väga väga tahan kirjutada. Kahjuks pole lihtsalt kõigi tegemiste ja videode kõrvalt olnud aega, et korralikult maha istuda ja postitus valmis kribada. Ausalt öeldes olen pärast reisilt naasmist olnud üsna rakkes, pole olnud vist ühtegi päeva, kus ma oleksin lihtsalt tegevusetult olnud. Käisin teisel juulil ka ühel tüdrukute õhtul pildistamas ja siiani tegelen nende piltidega. Samuti on mul plaanis veel ka blogi kujunduses mõned muudatused läbi viia, aga ka see nõuab pühendumist ja aega. Katsun leida lähiajal selle aja, et hakata asju kirja panema :) 
Ka täna olen teinud omale ühe väga (koduse)töise päeva ja õhtul ehk õnnestub minna vaatama Endla etendust Pao Pao. 
Pildid viimasest Tallinnas käigust, kui meil Maiga oli veidi rohkem vaba aega, et pildistada!!
 jakk PIMKIE / pluus SHEIN / plätud H&M

2 comments:

  1. Äkki muudad siis blogi natuke mobiilisõbralikumaks ka? :) Telefoniga nii paha praegu lugeda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh mainimast, ei olnud kusjuures kursiski, et sedasi oli. Ise ei käi oma blogis telefoni kaudu eriti :) Nüüd ehk lihtsam!

      Delete