13 June 2016

Skirts!

Suvi on minu silmis kõige ideaalsem aeg kleitide ja seelikute kandmiseks, kuna olen blogis päris palju näidanud kleite, mida mulle kanda meeldiks, siis täna otsustasin, et võtan suurema tähelepanu alla just seelikud. 
Mul on omal kodus kaks seelikut ja neidki kannan üli harva, kuid kui ma poodides vaatan erinevaid värve ja lõikeid, siis tekib kohe tahtmine osta ja proovida. Valisin välja kuus seelikut SheIn kodulehelt, mis võiksid veel minu garderoobi lisanduda.
1. / 2. / 3.
4. / 5. / 6.

Kuna mul juba paar maxikleiti kapis on, siis seelikute puhul näen ideaalse pikkusena sellist nagu neil piltidel. Selle pikkuse puhul on hea see, et mul on võimalus kanda nii baleriinasid kui ka kõrgemal kontsal kingi. 

Mitu seelikut leidub teie garderoobis? Kas oled rohkem seeliku või kleidi inimene? :)

Fun story blogiauhindadelt: istusime Maiga Solarise keskuse neljada korruse kohvikus, mis asub Apollo raamatupoe taga. Tellisime oma kohvid ja koogid ära ning mõtlesin käia wc-s, mis asub Apollos. WCs andis mu pliiats-seeliku lukk järele ning olin niii piinlikus olukorras - telefoni polnud, et Maile helistada ning ise seda lukku korda ei saanud. Muud üle ei jäänud, hoidsin seelikut puusa peal kinni ja sipsisin kohvikusse tagasi. Mai super päästja tegi mul selle luku korda, vedas et olime kohviku kõige tagumises nurgas kahekesi :D

No comments:

Post a Comment