11 June 2016

Mamo + R-Kiosk kiire ja tervislik (lõuna)salat!

Hiljuti tuli Mamo (LINK) kohvik koostöös R-Kioskiga välja uute tervislike ja maitsvate toodetega - Mamo kohviku salatid mugavalt pakendatud kujul. Mulle tuli pakkumine neid proovida ja kuna mulle meeldib proovida erinevaid uusi maitseid, siis olin kahe käega poolt, et neid maitsta. Ütlen ausalt, Mamo kohvikuketist polnud ma varem isegi kuulnud, Tallinnas on 3 Mamo kohvikut. 
R-Kioskist on võimalik omale bussi, töö juurde, parki piknikule või kuhu iganes soovite kaasa haarata kolme erinevat Mamo salatit - kanasalat, veiselihasalat ja vegetaarne salat, millest kaks viimast maitsesid mulle väga. 
abiks salateid sööma oli Robin
Kanasalat sisaldab lisaks kanafileele porgandisalatit, riisinuudleid, ube ja maapähklikastet. Ütlen ausalt, et minu maitsemeelele see maapähklikaste polnud kõige meeldivam. Mulle pähklid väga meeldivad, kuid salatis see maitse mulle kuidagi üldse ei istunud. Kanasalat oli ka esimene, mida proovisin ja pärast seda tekkis väike hirm, et äkki ka teised maitsed ei sobi mulle. 

Veiselihasalat sisaldab veiseliha kuubikuid, porgandisalatit, kirsstomateid, ube ning kastmeks on vinegrettkaste, mis maitses NIII hästi! Mäletan, et sõin selle salati ühel päeval, kui mul külmkapis suurt midagi polnud ja päris tihe kodune tööpäev oli ka, aega poodi minna polnud, võtsin salati, kui kõht oli juba väga tühi ja päris palju tööd oli veel ees ning ma üllatusin kui pikaks ajaks mu kõht täidetud oli. Ports oli küll natuke suur, aga maitses super hästi, eriti maitsesid oad, mida ma tavapäraselt koju ei osta, sest nad jäävad lihtsalt seisma. 
Vegetaarne salat on kindlasti veganite lemmik ja see on nii tore, et ka veganite peale on mõeldud! Salat sisaldab gous gousi, herneid, grillitud bataati (maguskartul) ja mündikastet. Vegan salat oli siiski kirss tordil - maitse oli nii hea, kõik oli balansis, mündikaste oli midagi täiesti uut mu jaoks ja üllatavalt hea ka :)
Lemmikuks osutus vegetaarne salat ja nüüd on rõõm jälle R-Kioskisse minna, kui on vaja kiiret ja tervislikku einet. Pakend sisaldab ka kahvlit, et sõrmedega sööma ei peaks :D Kindlasti katsun Tallinnas olles ka Mamo kohvikut külastada, uued maitsed teevad alati rõõmu!
Kas oled juba proovinud Mamo salateid, millised on muljed? :)

1 comment:

  1. R-Kioski salateid proovinud pole, aga nende kohvikutes olen käinud ning väga meeldib. Tervislik ja maitsev.

    ReplyDelete