2 June 2016

find your color!

Kui paljud teist lähtuvad riiete valikul nende värvist? Mina pole omale seadnud piire värvide valikul, kuigi tagantjärele vaadates vanu pilte, kus mul on seljas igas erinevas värvitoonis pluusid, püksid, seelikud jne, tuleb tunnistada, et päris kõik ikkagi pole mulle sobinud. Näiteks kannan ma üli harva ornaži, viimaste aastate jooksul vist päris üldse mitte, kuid teismelisena oli mul üks komplekt (püksid+pluus) erk oranž ja lisaks mäletan et tol ajal olid mu juuksed ka blondeeritud ja roostekollased. Kogu mu väljanägemine oli üsnagi silmatorkav ja liig mis liig. 
Must & valge on need põhitoonid, mida võiks kanda iga ilma ja tujuga, kuid siiski eelistan ma vahel eksperimenteerida mõne tunduvalt eksama värviga. Oma baasgarderoobi värvidest pole ma jõudnud veel palju uurida, kuid mulle endale tundub, et hallid-beežid-pastelsed toonid sobivad mulle.  
Kleit pärit siit!

4 comments:

  1. Nii ilusad pildid! Su heleda naha ja riietuse kontrast tumeda huulega on eriti ilus :)

    ReplyDelete
  2. Nii head pildid ja kaunis modell! Kui küsida tohib, siis kus on pildid tehtud? ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga armas, aitäh :) Pildid on tehtud Pärnus, Tervise sanatoorimi kõrval.

      Delete