19 June 2016

Bioderma blogger event!

Sain suurepärase võimaluse osaleda dermatokosmeetika brändi BIODERMA blogijatele mõeldud üritusel, kus põhiliselt tutvustati brändi ning tootesarju üksikasjalikult. Bioderma on üks neist paljudest brändidest, millega ei ole mul senini veel kokkupuudet olnud ja kosmeetikuna on mul alati suur rõõm avastada enda jaoks järjest enam uusi brände. 
Teadsin varem, et Bioderma on apteegi kettides müüdav sari ning et tegu on vägagi tõsiselt kliendi vajadusi arvesse võtva brändiga. Bioderma tooted jagunevad seitsmesse põhilisse tootegruppi ja kõigi gruppide tooted keskenduvad eraldi probleemide parendamisele või naha kaitsesse. Minule pakkus kõige enam huvi hydrabio sari, mis on mõeldud just dehüdreeritud nahale. Dehüdreeritud nahk on väga suurel osal inimestest ja põhiliselt tekib see valede toodete kasutamise tõttu või ilmastikust. 
Üritus oli korraldatud valitud seltskonnale, toimus restoranis Tuljak, ja mul oli nii hea meel kuuluda sinna hulka, sest kohal olid ka blogimaailmas rohkem tuntud näod nagu näiteks Getri (blogist www.getri.eu), Merlin (blogist www.merrific.net), Meryl (blogist www.merylmagi.com) jpt. Minul oli lisaks blogist tekkinud huvile ka n.ö professionaalne huvi selle ürituse vastu :D Restorani poolt pakuti meile üli maitsvaid suupisteid ning puuvilju, magustoiduks valisid paljud šokolaadikoogi, mis viis keele alla, ja kohvi. 
Goodiebagis oli pisike mitsellaarvesi, niisutav päevakreem päikesekaitsega SPF 30 ning 8 tundi matistav päevakreem rasusemale nahale. Kui olen jõudnud nende toodetega tutvuda, siis kindlasti annan ka tagasisidet, lisan nad tõenäoliselt kuhugi videosse (telli YOUTUBE kanalit SIIT). 
Kas olete kasutanud BIODERMA tooteid? Kuidas olete toodete toimega rahul? On teil ka mõni lemmik toode?

1 comment:

  1. Oi, mina olen rahul! Mu nahale väga meeldivad :), eriti mitsellaarvesi ja spf 30 niisutav näokreem.

    ReplyDelete