6 June 2016

about France!

Nii väga kui ma ka ei püüaks oma elevust varjata, siis vahel ma lihtsalt mõtlen nii palju juba meie Prantsusmaa reisist! Mõni aeg tagasi sain kätte agenda ja mu reaktsioon oli lihtsalt WOW, kõik päevad mõnusalt sisustatud, hommiku-,lõuna- ja õhtusöögid iga päev võõrustaja poolt ja palju palju tutvumist mõisa ja veinimaailmaga, lisaks tuur Bordeauxis.
Hetkel on minu jaoks põhi mure pagas - kuna ma pole ammu lennukiga reisinud, siis päris hästi ei mäleta kuidas ja palju kosmeetikatooteid kaasa võtta tohib, aga kui teil on mulle nõu anda, siis oleksin väga tänulik. 
Mõni pilt ka mai lõpust, imelised ilmad olid ikka :)) Varsti tuleb ka vlog, mida tol õhtul filmisin ka. 

9 comments:

  1. Mis kaamerat sa vlogimiseks kasutad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sony a5000, kuid see on mul nüüd päris uus :)

      Delete
  2. Sandrelle ehk saab pagasimurega abistada :)

    ReplyDelete
  3. Käsipagasisse saab võtta läbipaistvasse suletavasse kotti kuni 100ml-seid anumaid, kokku max 1l (aga ma ei ole kunagi näinud, et keegi reaalselt arvutama hakkaks). Meeles tasub ka pidada, et saad kaasa võtta max ühe raseerija ja pinsetid, aga muud teravat mitte. Äraantavasse pagasisse pane mis tahad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, super :) Ehk oskad ka öelda umbes mis on maksimaalne käsi-ja äraantavapagasi kaal? Ning kas ka käsipagasiga tohib kaameraid võtta? :D

      Delete
  4. Läbipaistvasse kilekotti tuleb panna kõik vedelikud. Mõned lennufirmad tahavad isegi üle kotrollida natukenegi tahkemad asjad - huulepulk, huulepalsam, peitepulk jne.

    Sama on ka pagasi kaaluga - oleneb täiesti lennufirmast. Kõige parem on vaadata seda lennufirma kodulehelt, sest need suurused võivad varieeruda, pluss on ka üleval pagasi mõõdud. Käsipagasit võivad nad vahel kaaluda ja mõõta ka enne kui pardale lastakse.

    Käsipagasis võib olla kaamera, tahvelarvuti, sülearvuti, pm nii palju elektroonikat kui kanda jaksad :D

    ReplyDelete
  5. Nii põnev reis tundub tulevat:) Mis asjus sa sinna lähed?

    ReplyDelete
  6. Tundub nii hea kaamera, sooviks ka uut kaamerat soetada ja sellepärast mõned küsimused. Kust ostsid? Mis režiimiga filmid? Kui kaua aku vastu peab ja miks just selle valisid?:)
    Btw, Sul on lahedad vlogid :)

    ReplyDelete