12 May 2016

Summer wishlist!

Jällegi pole ammu teinud ühtegi soovide nimekirja, kuid kevad-suvi toob taas värskust ja soovi uute asjade järele. Mul on juba nii mõnigi suvine riideese kapis ootamas, kuid on veel üht-teist, mis on puudu. Nii sattusingi üks õhtu tuhinasse ja hakkasin e-poode läbi sobrama. Minu lemmikuteks on hetkel Ginatricot.com, SheIn.com ja Nelly.com. Hinnad on neis kõigis üsna samad, kuid kui sattuda mõne kampaania peale, siis võib väga hea hinna eest saada suurepäraseid asju. Ka Asos.com'st olen vahel ikka tellinud midagi, kuid olen hetkel eelmainitud kolmest kohast leidnud soodsamaid leide.

Sel suvel on märksõnadeks palju lendlevat kangast, valge ja lihtsus. Muidugi kõike muud on ka, kuid usun, et piltidelt on aru saada, mida need kolm minu jaoks tähendavad.
Mäletate seda postitust? Muuseas see roosa kleit, oli mu lemmik, kuid kahjuks sain temaga väga vähe käia. Esiteks sel suvel, kui see mul oli, polnud ilmad kõige soojemad, aga see kleit nõudis mõnusaid plusskraade, teiseks jäi riie luku vahele ning ma ei saanud seda enam tervelt kätte. Kahjuks polnud võimalik kleiti kuidagi päästa ja nüüd seisab see kangatükk mul kapis. Ülemine värviline kleit(LINK) tundub nii mugav, aga samas suvine ja rõõmus (kui nii saab kleidi kohta öelda). Pikad ja lendlevad kleidi ja ka seelikud on tõenäoliselt must-have sel suvel. Ja triibuline kleit(LINK) on kõige mõnusam vabaaja kleit. 
1 / 2 / 3 / 4
Kui ma mõtlen valget, siis esimesena mõtlen topikestele. Sellised topid on sobilikud nii pidulikumaks puhuks kui ka näiteks teksade ja ketsidega. Samas on mul tihti valget asja valides kahju seda ostu teha, kuna mõne aja pärast on ta ikkagi tuhm ja hallikas. Muuseas, kui keegi oskab soovitada üli head valgendavat pesuvahendit või nippi, siis olen suur kõrv :)
1 / 2 / 3 / 4
Lihtsa lõikega t-särgid on juba ammu mu lemmikud, ei saa neist üle ka sel suvel. Uueks asjaks tahaksin proovida valgeid teksasid - pikki või lühikesi, vahet pole. Ma olen näinud palju neid teiste jalas ja need näevad nii ägedad välja. Omale pole raatsinud veel selliseid osta, kuna jällegi pole praktiline. 
Millised on teie lemmik e-poed, kui pikk on sealne tarne ja kuidas kvaliteediga rahul olete? :)

No comments:

Post a Comment