16 May 2016

Spring in my makeup bag!

Juheeeiii! Sain ka mina oma Nyx'i vaimustuse rahuldatud, eile külastasin Helina ja Merliniga ilumessi. Jõudsime väga varakult sinna, et saaks rahulikult asju katsuda ja vaadata. Esimene boks oli kohe ka Nyx'i oma, kust soetasin omale päris mitu huvitavat toodet. Lisaks ostsin messilt omale ühe uue kollektsiooni Kuma liblika, mida näete täpsemalt juba varsti :)
Pore Filleri, mida kasutan tihti ka lihtsalt kreemi all, sain omale tegelikult juba IBK kingikotist, kuid nüüd lisandus ka läbipaistev kinnituspuuder. Hind oli sellele super (7,92€) ja lisaks matistab ta mõnusalt naha ning nahk on terve päev väga siidine.
Lainer on  järjest enam mulle olulisel kohal, päris kindlalt ma veel end seda tehes ei tunne, kuid mida enam harjutada, seda paremini hakkab ilus ja täpne lainerijoon välja tulema. Seni olen kasutanud vaid musta lainerit, mis on juba hakanud muutuma rutiinseks ja isegi igavaks. IBK lisandus mulle lavendli lilla lainer ning kuna mulle Nyx'i lainerid meeldivad, sest nendega on mugav ja lihtne peenikest joont teha, siis oligi kindel plaan messilt veel mõned toonid endale soetada. Värviliste lainerite hind oli 3,92€/tk ja valge oli 5,52€.
Ja lõpuks natuke huulepulkadest. Roosa butter glossi sain jällegi IBK'lt, kuid sain proovida seal kohapeal seda lillat Liquid pulka, mis kuivab matiks ja ma lihtsalt pidin selle omale saama. Lisaks haarasin messilt veel ühe INTENSE butter glossi, mis on tunduvalt tugevama ja püsivama pigmendiga kui tavaline, see toon on huultel tegelikult tume lilla, mis mulle jällegi väga väga meeldib ja isegi sobib igapäevaseks kasutamiseks. Butter glossi hind oli 5,52€ ja liquid suede huulepulk 6,32€.
Mul jäi tegelikult nii palju asju kripeldama, et tahaks nende kodulehelt tellimust teha, kuid olen kuulnud, et toll võtab vist oma osa. Nyx on tõepoolest üks parimaid avastusi viimasel ajal, seega kellele vähegi tekib võimalus osta Nyxi tooteid, siis soovitan!

Kas teil on kokkupuutueid NYX toodetega? Kas need on pigem head või pigem halvad?

7 comments:

  1. Ootan nii väga et neid juba Eestis osta saaks :)

    ReplyDelete
  2. Nii laheee, ma läksin ka kohe selle lilla huulevärvi järele, mida IBK'l proovisin :D .

    Mega huvitav oleks näha erinevaid meike nende värviliste laineritega :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super toon minu meelest ja see et ta on matt :)) Kusjuures mul juba mõned ideed, mida nende laineritega teha ja kuidas kombineerida.

      Delete
  3. Minu absoluutsed lemmikud juba 7 aastat. Olen jumestaja olnud 9 aastat kasutanud enamuse ajast nende tooteid ja Väga hea hinna ja kvaliteedi suhe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu jaoks on ka NYX üle ootuste hea avastus! Lihtsalt mõtlen, et kus ma varem olnud olen :D

      Delete
  4. NNNYYYYYXXXXXX :D

    See pore filler - MUL ON SEDA VAJA!

    Lainereid ka :D

    ReplyDelete