25 May 2016

Polaar x poiss

Käisime eile Polaarpoissi vaatamas ja kuna film mind nii väga liigutas, siis tahtsin seda ka teile soovitada. Näha on, et see film pole kuigi populaarne, vähemalt nii suurt tunglemist piletit saada pole, nagu oli Klassikokkutuleku ajal. Tõenäoliselt ongi see tingitud vähesest sotsiaalmeedia reklaamist ning ka sellest, et Klassikokkutuleku massistseenis osales nii suur hulk "lihtsaid" inimesi, kes kõik ka oma perele/tuttavatele seda filmi promosid. Tunnistan, et olin üks neist, kes oli Klassikokkutuleku filmi linastumisest super elevil ja ootasin seda alates oktoobrist, sest seal olin ju mina! :D
Filmist lühidalt siis nii palju, et lugu on keskkooli lõpetavast noormehest, kelle kireks on fotograafia ja seoses sellega proovib ta teha sisseastumiskatseid Berliini. Esimeses voorus öeldakse talle, et tema piltidel pole hinge ning tal tuleb etteantud tähtajaks valmis saadata uued fotod, teemaks on "lõksus". Saatuse tahtel ristub noormehe tee tüdrukuga, kellel on diagnoositud bipolaarne isiksusehäire (loe siit). Tüdruk inspireerib noormeest nii palju, et ta püüab tabada iga hetke tema elust. 
Teate, ma rohkem isegi ei tahaks rääkida pikalt ette, kuid film tõesti on vaatamist väärt. Kuigi paljud asjad on seal etteaimatavad, siis tasub vaadata juba näitlejate suurepärase töö pärast! Üks äge fakt näitleja Jaanika Arumi kohta on see, et ta on pärit Pärnust ja on ka lõpetanud Paikuse Põhikooli, minust küll palju aastaid varem, aga ma mäletan tema nägu kooli ajast. Olen saanud Kunstide Majas näiteringis käies paar korda rolli, kus olen pidanud mängima kas vaimuhaiget last või bipolaarse häirega isikut. Mõlemad rollid olid väga emotsionaalsed ja seda filmi vaadates, ma täiesti mõistsin kui vaimselt raske see kõik on. Seega varuge tugevat närvi ja minge vaadake Polaarpoiss ära, luban, et see on seda väärt! :)
Ja piltidel on mu selle suve lemmik lebo-kleit, mis on pärit SIIT. See on tõesti mugav, heast materjalist ja ägeda väljanägemisega. 

No comments:

Post a Comment