7 May 2016

outfit x Nelly.com

Kuna väljas on juba kuumemad ilmad, kui eelmise aasta juulis, siis jääb ka minu pilk poodides (ka e-poodides) pigem suvisemate ja õhemate riiete peale. Aprillist kolasin päris palju erinevates ja minu jaoks uutes e-poodides nagu näiteks Ginatricot.com ja Nelly.com.
Kõige positiivsem oli see, et kaup tuli kohale 4-7 päevaga ja alati tõi selle mulle kätte kuller. Sain ka jälgida paki teekonda ja oli ikka näha, et Rootsist liikus ta Eestisse väga kiiresti, hea töö nende poolt.
Üheks selle suve lemmik komplektiks on mul kindlasti see must topp ja seelik (LINK). Minu jaoks on see jällegi üks selline praktiline komplekt, mida saab nii pidulikumalt kui ka casual stiilis kanda ja loomulikult suvel randa minekuks kerge ja lihtne.

7 comments:

  1. Mulle endale meeldib ka nelly.com. Tellin sealt sageli. Ginatricot on veel jäänud proovimata, sest ma pole leidnud sealt üle kahe eseme, mida tahaks. Ja mul on selline veider kiiks, et ühest netipoest ma alla 4 asja ei telli :'D.. Kui leian ainult 2 asja, jätan üldse ostmata :D

    Btw! väga ägedad fotod ja Sa oled ikka ilus nagu alati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on ka nüüd nii hea kogemused mõlema poega ning tahaks veel ja veel tellida. Heh, naljakas, sest ma vahel tellin isegi ühe asja kaupa, kui tõesti midagi sellist leian, mis peab mu kappi mahtuma :D
      Aitäh Sulle Mai, oled ikka ja alati armas! :)

      Delete
  2. Megapüss komplekt, eriti see naba! :D ainult, et no bra with that shirt, pretty please! (minu enda kiiks vist)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, kui seda toote piltidel nägin, siis naba oligi see, mis minu tähelepanu kohe pälvis! Mind otseselt see ei häirinud, kuid võib olla tõesti kui oleks need paelad ära peitnud, oleks ilusam vaadata :D

      Delete
  3. Mariliga nõus, no bra või siis lihtsalt peida paelad ära (; Aga mega hot näed välja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Mer Mondays :P Teinekord peidan ära siis :D:D

      Delete
  4. kõlab veidralt aga ammu olen tahtnud mainida, et... su kulmud on goals! :D

    ReplyDelete