19 May 2016

NYX tutvumisõhtu!

Olen hetkel jälle sõidus, nagu viimasel ajal traditisooniks on kujunenud. Täna viib mind tee Puls Nutritioni üritusele, millest ka kindlasti kirjutan hiljem rohkem ja samuti on valmimas eilsest ja tänasest päevast vlog.
Küll aga tahaksin teile rääkida eilsest NYXi brändi tutvustavast üritusest, mis on jaotatud kolme päeva peale. Viimasel päeval ehk reedel oodatakse enamasti just blogijaid ja youtubereid, kuid kuna mul on reedeks teised plaanid, siis oli võimalus käia juba eile seal ära ja ma absoluutselt ei kahetse. Pole vist varem ühelgi üritusel nii palju inspiratsiooni ja positiivsust saanud, aga mis siin imestada, kui võõrustajaks on nii imeline bränd nagu NYX ja baltikumi eestvedaja Riti. Üritusele tulles oli juba uksest sisse astudes õhkkond hästi avatud ja sõbralik, õnneks oli ka Merlin seal juba ootamas, videos näete täpsemalt mis asjus tema seal viibis J Kaetud oli rikkalik laud ja pakuti tervislikke snäkke ning mango ja porgandi mahla ning vett ja kook, mis oli nii hea !

Kuna ma ei teadnud kui kaua üritus täpselt kestis siis ostsin omale juba kella poole kaheksase bussile pileti tagasi Pärnusse, kuid kuna meeleolu oli ülimalt positiivne, siis vahetasin vahepeal pileti hilisema vastu, kuna lihtsalt nii kahju oleks olnud lahkuda. Toimus ka mini-face awards, kus soovijad said luua midagi muinasjutulist kas siis enda või modelli peal, minu modelliks oli Merlin, aega oli meil 15 minutit. Ning nagu NYXile kohane, siis ei puudunud ka sel üritusel lahkus ja jagati ka pisikesed kingikotid, yeeess, jälle mõned ägedad tooted juures!
Õhtu lõppes meil Merliniga Linnahalli juures päikeseloojangut pildistades ja juttu ajades. Mul on super hea meel, et sain võimaluse sinna üritusele minna ja tänulik nende ülimate emotsioonide eest :)
Muide, need pildid on tehtud seekord Canon G7x kaameraga, mida kasutan vlogimiseks, kas pole mitte ilusad? :)

2 comments:

  1. OO, tundub nii põnev see NYXi üritus. Ma ise lähen homme, ootan täiega :D

    ReplyDelete
  2. Oligi väga põnev ja usun et kõik saavad sealt vaid häid emotsioone 😊 Ma nii tahaks homme ka tulla, juba seltskonna pärast 😊

    ReplyDelete