22 May 2016

Nädalavahetuse positiivsus!

Terve praegune nädal on olnud täis uskumatut energiat ja positiivseid emotsioone. Lisaks sellele, et külastasin päris päris mitmel korral Tallinna, pidasime kõige pisema venna mini sünnipäeva, ah ta on nii armsake ja tublisti kosunud, varsti on Robinil väike mängukaaslane valmis :D
Paari käimise kohta jõudsin juba ka vlogi teha, kuid siiani pole jõudnud teile näidata näiteks Merliniga tehtud outfiti pilte ehk mida kandsin ilumessil :) Video sellest ning ka NYXi üritusest on juba Youtubes ka üleval, kes pole veel näinud, siis saad seda teha siin! Eile väisasime Mikuga lausa kahte üritust - alustuseks käisin ära Maijooksul, mis toimus lauluväljakul ning distantsi pikkus oli 7 km. Kuna mu venna pulm algas kell 3, siis püüdsin omale leida asendust jooksule, aga lõpuks tuli mul siiski ise see jooks ära teha ja ma olen super õnnelik, et see nii ka läks. Esiteks suutsin väga hea aja teha (36.47), muidugi suur tänu mu armsale Virgele ja teiseks sain üli hea ajastusega pestud, sätitud ja pulma jõutud! Lihtsalt paremini ei saanudki minna. Pulma õhtusöögi ajaks oli mul juba näljast pilt must, aga tarbisin ohtralt vett ja pidasin kuidagi vastu. Varsti on tulemas ka mõned arvustavad postitused päris põnevate tegevuste kohta, seega on mida oodata :)
PS! Osale ka RiRi kingiloosis siin!!!

1 comment: