14 May 2016

Kingiloos RiRi kookosvesi!

Seoses Ilublogijate kokkutulekuga sain ma vahva kingiloosi pakkumise. Loomulikult on mul alati rõõm teile jagada erinevaid tooteid, mida olen ka ise proovinud ja mis mulle väga ka meeldivad. Seekord jagan koostöös RiRi'ga ära 6 pudelit maitsvat ja mineraaliderikast kookosvett. 
Esmalt aga lähemalt RiRi'st - tootmist alustati 2014.aastal San Pellegrino tütarettevõtte poolt, RiRi kannab endas Itaalia kvaliteeti ja maitset, mida itaallased kõrgelt hindavad. RiRi kookosvesi on 100% naturaalne - ei sisalda säilitusaineid ega tehislikku C-vitamiini. Pole lisatud suhkrut ja annab vähe kaloreid (~60 kcal pudeli kohta), sisaldab magneesiumit ja kaltsiumit. RiRi on külmtoodetud, et ta säilivusaeg oleks pikem, säilib 18 kuud. Toode on pakendatud klaaspudelisse, mis säilitab kookosvee naturaalse maitse. Täpsemalt loe ka siit RiRi
Mina ja Mikk oleme suured kookose fännid, alles mõni aeg tagasi sai Mikk hommikul suure kurvastuse osaliseks, kui avas poest ostetud kookose ja see lihtsalt hallitas juba. Mina olen tavaliselt see, kes joob ära piima sealt seest. Suvel saime esmakordselt proovida üli värskeid ja noori kookoseid (postitus siin), mille maitse oli nii meeldiv ja kookosvili ise oli pehme ning mahlane. Minu kogemused poe kookostega ongi sellised, et nad on alati kuivad ning kookosveel on juba kergelt kopitanud maitse juures. Varem arvasin, et see on "hea", kuid peale eelmist suve pole mingit tahtmist osta enam neid kookoseid. 
RiRi'd olen poelettidel märganud küll, kuid selle väikese pudeli hind on mind pannud mööda kõndima (250ml pudel ~2,50€). Samas nüüd, kui olen selle ära proovinud, saan aru, et see hind on ennast õigustanud. 
Nii kuumade ilmadega on võrratu võtta külmkapist üks värskendav ja janukustutav kookosvesi, kuid ma proovisin seda ka smuutides vee asemel kasutada, tulemus oli väga hea -  kui vesi teeb smuutit vaid vedelamaks, siis kookosvesi lisab sellele ka mõnusa maitse ja magusust. Kui soovid näha minu 3 lemmik smuutit, siis vaata seda videot siin!
Nüüd aga loosimisest. Annan ära 6 pudelit seda imelist jooki ühele blogilugejale. Selleks, et loosis osaleda - 

  • ole kindlasti blogi jälgija (küljeribal "join this site" või Bloglovinis)
  • pane "like" siin ja siin!
  • jäta kommentaar oma e-mailiga
  • võid ka oma sõpru kutsuda osalema
Võitja nime teen teatavaks Facebookis juba 1.juunil, lastekaitsepäeval!!!

15 comments:

  1. Ma väga heameelega võtaks palava ilmaga ühe värskendava ja külma kookosevee jahutuseks :D
    kairikeldrimaa@gmail.com

    ReplyDelete
  2. pollumae.mirell@gmail.com , nii mõnus loosimine !

    ReplyDelete
  3. Marikasemaa@gmail.com me like too

    ReplyDelete
  4. leenavs@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Andra.Kaldmaa11@gmail.com

    ReplyDelete
  6. yasaka8@hotmail.com

    ReplyDelete