22 April 2016

pinky x love

Minu garderoobi saabus kevad selle jaki saabudes. Jakk on pärit Naabsuriided.ee'st, kuid vaatasin, et hetkel toode otsas. Sarnaseid jakke on seal veel. Kuigi ma pole eriti selline roosa fänn, siis selle puhul võin öelda, et olen leidnud midagi, mis on hästi minulik :)) Veel meeldib mulle see, et seda jakki sobib kanda nii pidulikumal puhul kui ka ketside ja teksadega, mis muide on pärit Ginatricoti'st ja mis on suuuper mugavad. 
Kui nüüd rääkida vähem outfitist ja rohkem sellest, mis on tulemas, siis eile (või isegi täna) kerkis Ilublogijate kokkutuleku üritusel üles selline teema, et mida selga panna. Kujutan ette, kui kokku tuleb üle 40ne ilublogija, siis kõik muretsevad ja pabistavad oma välimuse pärast. Tunnistan, et isegi olen paaril korral mõelnud kuidas eristuda või kuidas silma jääda oma parimast küljest. Samas aga tunnen, et tuleks siiski iseendaks jääda ja mitte ülepakkuda oma välimusega, nii olengi otsustanud, et panen midagi, milles tunnen end mugavalt ja kõige rohkem iseendana :) Üritus ise toimub juba homme ja ma olen väga väga põnevil ja ootusärevuses ja mul on hea meel, et minu kasutuses on hetkel selline kaamera nagu Canon G7x, millega saan filmida kõike üritusel toimuvat, et teie ei peaks sellest ilma jääma. On mida oodata :)
 Kas ka teie varute oma garderoobi kevad-suvisemaid rõivaid? Mis on see kõige suurem must-have ese, mis sealt puududa ei saa?

4 comments:

  1. See roosa puulepulk on nagu kirss tordil kogu su riietuse juures :) Ja su jakk on tõesti väga kena ! Rääkides sellest kokkutulekust, siis oeh, see riietuse teema on ikka väga aktuaalne :D

    ReplyDelete
  2. Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilus jakk!!!

    ReplyDelete
  3. ilus kaunitar ikka ja jälle.

    ReplyDelete