16 April 2016

jacket x to the France

Nüüd kui Mikk kodus on jälle, siis oli mul hea võimalus käia pildistamas temaga. Kuna mulle lihtsalt meeldib olla kaamera ees ja hiljem näha tulemusi, siis ootasin seda väga. Lisaks vedas meil ilmaga, kui päike paistab, siis tekib kohe kuidagi rohkem motivatsiooni end sättida ja õue pildistama minna. 
Jakk, mida piltidel kannan, on pärit jällegi SheIn'st (LINK on siin), kuid sel korral võin öelda, et midagi mind selle juures väga häiris. See jakike püüdis oma pilku just selle mustri pärast, kuid õlgade juurest ei hoidnud ta üldse hästi. Tundsin, et näen kuidagi lodev ja küürus välja :D Piltidel seda muidu otseselt näha pole, jaki materjal pole just ka kõige parem, ma eeldasin miskipärast, et see jakk on kuidagi nagu tugevamast materjalist. 
Enne veel kui pilte näete, tahaksin mainida, et varsti oleme Mikuga Prantsusmaale minemas :) !!!!!! Nimelt eelmisel suvel lisasin oma Instagrami (link) pildi, millega võtsin osa Barton&Guestier'i pildimängust ja selle ka võitsin. Päriselt, ma arvasin, et see on mingi nali! Ei julgenud kellegagi oma rõõmu jagadagi, sest kartsin, et äkki ma ei lähegi kuhugi ja lihtsalt siin rõõmustan eimillegi pärast :D Nüüd on meil aga piletid olemas ja võin ilmselt 100%'selt väita, et juuni lõpus oleme veinimõisa minemas. Ooo, ma ootan seda nii väga :)

3 comments:

  1. Kuhu täpsemalt Prantsusmaal lähete? Seal on igalpool niiiiiiiiiiii mõnus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Läheme Chateau Magnol'i veinimõisa :) Mingisugune ajakava tuleb ka, ehk viiakse kuhugi mujale ka :) Veel täpselt ei tea kahjuks, aga ootan nii põnevusega :)

      Delete