23 April 2016

#ilublogijatekokkutulek2016!

Kindlasti paljud teist juba teavad, et täna käisin ilublogijate kokkutulekul, üritus toimus Tallinnas Al Bastione restoranis, kus olen korra Mikuga kohvitamas käinud. Ülemisele korrusele, kus täna üritus toimus, polnud veel jõudnud, kuid tõenäoliselt peale tänast satun sinna veel. 
Üritusest siis nii palju, et lisaks tutvumise osale tegid lühikesi esitlusi ürituse sponsor-brändid, millest oli tõesti väga palju kasu ja mis olid väga huvitavad. Esiteks on hea kuulda firma või mõne konkreetse toote kohta infot otse tootjalt või firmaga otseselt seotult isikult. Teiseks oli see ka suurepärane võimalus esitada täpsustavaid küsimusi, millele saad koheselt vastused. Ma ei tooks eraldi ühtegi firmat ega esitluse tegijat välja, kuna minu jaoks olid nad kõik meeldivad ja toredad inimesed, info oli samuti põnev ja hariv. Mossa, Turblissi, Joiki ja Vestige Verdanti koolitused on mul töö poolt juba toimunud, kuid mälu värskenduse mõttes oli ikkagi põnev kuulata. 
Korralduse miinusena märgiks ära selle, et nii suure osalejate arvuga ürituse puhul oleks võinud külalisi panna tegema midagi, et tutvumine kergemini sujuks. Nagu me ka omavahel tüdrukutega rääkisime, siis oleks tutvumine paremini ehk sujunud, kui osalejate arv oleks 20-25 inimesega piirdunud. Praegusel juhul tekkisid paratamatult grupid, aga siiski õnnestus lähemalt tutvuda ja näha neid kauneid neidusid, kelle blogil silma peal hoian ja super armas, et Liis (blogist http://www.liispaalitsblog.com/) astus mingi hetk meie grupi juurde ja tegi meiega tutvust.
Üldiselt sain tänaselt ürituselt palju positiivseid emotsioone ning tahaks nii väga neid tüdrukuid jälle näha ja koos midagi vahvat ette võtta :))
Lisaks snäkilauale pakkus Al Bastione meile John Lemon (LINK) vegan limonaade, valikus oli laimi, cola, pirni ja must sõstra maitseline. Mina proovisin laimi oma, mis oli võrratu, just täpselt sellised sidruni-laimised joogid mulle maitsevadki ja cola maitselist sain maitsta Merlini pudelist, mis polnud ka paha, kuid pigem oleksin eelistanud must sõstart, kahjuks jäin tagasihoidlikuks ja ei rabanud endaga seda kaasa :D Vahvlihaldjad kostitasid meid ka üli krõbedate ja magusate vahvlitega.
Goodiebag oli muidugi võimas, ainus millest minu süda jääb puudust tundma on ilmselt Vestige Verdanti mask. Juba täna saan hakata kasutama oma lemmik brändi Mossa mitsellaarvett ning õhtul teen kindlasti omale Teazy õhtuteed. Lisaks ootab veel palju muid ilutooteid katsetamist ja kindlasti hakkan jõudumööda ka teile neist rääkima :)
 kõik tooted, mis minu kotis olid :)

Nüüd loodan ka teie abile - milliste toodete arvustusi eelkõige ootate? 

16 comments:

  1. Mina tahaks kuulda sinu arvamust Placent Activi šampooni ja plasami kohta. Minul tegid need juuksed JUBE kahuseks ja pahaks :S Aga see-eest ampullid mulle väga meeldivad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen neid korra ka kasutanud, see oli päris ammu ning oligi paras aeg teha see kuur uuesti läbi, seega asun neid homsest proovima :) Olen kuulnud varem ka, et mõni kurdab kahususe üle, ehk oleneb see juuksetüübist?! :)

      Delete
  2. Nii armas, mul oli super hea meel lõpuks näha ja tutvuda blogijatega, keda ma juba pikka aega jälginud olen :) .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu meelest on ka tore kohtuda nendega, keda jälgid. Näiteks Kamilla inimesena hakkas mulle nüüd veelgi rohkem meeldima ning huvi tema tegemiste vastu kasvas :) Väga väga palju positiivset energiat saab sellistelt üritustelt.

      Delete
  3. Jaaa! Ma tahaksin ka teada, kuidas need ampullid mõjuvad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proovin ja annan teada! Ning ootan ka sinu kogemust ja arvamust :))

      Delete
  4. Ma olen kaa nii palju positiivset energiat täis. Nii imeline, kuidas sarnaste huvidega inimeste kokkusaamine võib mõjuda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on super onju! :) Minu meelest võiks tihedamini kokku saada ja teha midagi, mis oleks fun :))

      Delete
    2. Jaa! Päris tõsiselt toetan seda ideed, et järgmine üritus Pärnus - hakkake korraldama :) hihihii

      Delete
    3. Peame plaani võtma jah, see oleks super äge :)

      Delete
  5. Mina proovisin must sõstart.. maitselt meenutas väga seda kuuma jooki, mida vanemate kodus elades kippusin talveõhtutel jooma - vesi ja hästi palju mustasõstramoosi ..ühesõnaga, väga hea ja naturaalne maitse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, mul on nüüd küll veel suurem kripeldus sees, et ma seda ei võtnud :D Aga eks esimesel võimalusel proovin ära :)

      Delete
  6. Ma oleks ka seda Vestige Verdant maski proovida tahtnud. Aga noh, selle eest on teisi põnevaid tooteid, mida katsetada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just! Nii vahva on igal hommikul ja õhtul midagi uut proovida.

      Delete
  7. Infoks, et see Vestige Verdant ja Turblissi mask on põhimõtteliselt üks ühele. Vähemalt minu arust:D Nii et kui ühte proovinud, siis väga vahet pole.

    Äge ikka tundus olevat! Nii tublid tüdrukud!

    Ja väga kahju et ei saanud tullla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turbliss mul nii lemmik :) Esimene kord võtsin 60ml maski, aga hakkas nii meeldima, et ostsin kohe 180ml'se juurde! Usun tegelt jah, et kaotus polnud nii suur, see Vestige on pigem selline moe asi saada, nii luksuslik värk ju :D
      Sinust tundsin küll seal puudust, samas kujutan ette kui äge sul Venemaal oli!

      Delete