28 April 2016

D Päike päevituskeskus - 5 minutit lõõgastust ja puhas rõõm!

D Päike päevituskeskus pani kõigile ilublogijatele kingikotti väga sümboolsed 5 minutit tasuta päevitust ning kaks pakki Australian Gold päevituskaitse kreemi, minul oli kanepi arbuusilimonaadi ning 30 SPF-ga kaitsekreem. Täna proovisin 30 SPF-ga kreemi ning mulle tundus see väga hea - niisutas mõnusalt nahka, lõhnas üli hästi ning kaitse oli samuti olemas. Kuna mul oli võimalus 5 minutit tasuta saada, siis proovisin esimest korda kõige tugevamat kabiini, mille minutihind on 0,81€, püsiklient saab pisut soodsamalt. 
Natuke ka kabiinist - kabiin oli mõnusalt lai ja avar, sisselülitus süsteem oli loogiline ehk tuli vaid "start" nuppu vajutada, tuult ja õhku oli piisavalt. Eriti meeldis mulle, et kogu päevituse aja puhus mulle kerge külm tuul otse näkku, olin otse trennist tulnud ning see oli super minu jaoks. Mulle jääb üldiselt üsna ruttu päike ja päevitus peale ning viiest minutist kõige tugevamas kabiinis piisas, et kerge jume peale saada. Kindlasti lähen päeva-paari pärast uuesti, et jumet veidi tumedamaks muuta :) 
Lisaks tahaks muidugi mainida klienditeenindust - see oli SUPER! Teenindaja oli üli sõbralik, rääkis selgelt ning arusaadavalt, pakkus abi ja andis vastused kõigile mu küsimustele. Seda olen ka varem täheldanud, et D Päikeses on alati rõõmsameelsed ja abivalmid teenindajad, see on väga oluline kui teenindajast on näha, et talle seal tööl meeldib. Isegi kui see on teeseldud, siis vähemalt ei näidata klientidele, et midagi on pahasti. Loomulikult on terve salong alati puhas ja ilus :)
Aitäh D Päike päevituskeskusele!

1 comment:

  1. Ma käin ka D Päikeses! Soovitan teistele ka.
    Igati rahul alati, eriti just dpäikese seansiga, mis on küll kallim, aga püsib kauem peal ja selles ei põle nahk kunagi ära ka. (Tavapäevitust võtan ka aeg-ajalt, kui on rahast kahju, sellepärast tean võrrelda.)
    Teenindajad meeldivad mulle ka :)
    Ma soovitan kampaania ajal kliendiks hakata ja mingi ports raha (15, 25 või rohkem) peale kanda, siis saab kõva soodustust ja kauem käia. Viimati oli neil kampaania märtsis ja oktoobris oli vist ka, aga võin ka eksida.

    ReplyDelete