5 March 2016

Tallinn Craftory x Model Clutch

Peaaegu, et aasta tagasi sain mina ühe uskumatult ilusa ja stiilse koti võrra õnnelikumaks - Tallinn Craftory Model Clutch(LINK). Pean tunnistama, et sel ajal oli mul suur koti-hullus, kõik sellised huvitavamad kotid leidsid kaltsukast või kirbukatelt minu juurde tee. Ostsin neid, kuna nad tõesti meeldisid mulle, kujutasin ette kuidas neid kannan, aga reaalsus on see, et hetkel kannan vaid 2-3 kotti (millest üks on see sama Clutch), sõltuvalt situatsioonist. Oma koti sain Grete Link'i blogi loosimisest, ma olin nii nii õnnelik ja esialgu ei uskunudki, et just mina selle võitsin. 
Nahk.ee'st võeti minuga väga kiiresti ühendust, sest ma sain ise värvi valida - kott on kolmes toonis "loomulik (hele)", "konjakine" ja "must". Seal ajal, nagu ka praegugi, mõtlesin juba tulevikule ehk kevadele ja tundus kõige sobilikum võtta heledas toonis kott ning ma absoluutselt ei kahetse, kuna see sobib minu kuvandiga kõige paremini. Kõige enam meeldib mulle selle koti juures minimalistlikkus ja lihtsus, samas kuna ta mahutab üsna vähe esemeid (nt. telefon, võtmed, pangakaart/mündid/sularaha, huuleläige, kõrvaklapid jne), siis on ta pigem aksessuaar või outfiti detail, mis püüab pilke. Olen saanud iga kord komplimente koti kohta, mis teevad tuju paremaks :)
Nagu pildilt on näha, siis koti värv on pisut tumedamaks muutunud, kuid koti üleüldine välimus ning seisukord on väga hea, kuskilt pole midagi kulunud, rihm on väga tugev ja ilus. Kusjuures päriselus ma isegi ei ole märganud, et sinna klapi juurde on selline rant tekkinud, pildil on see rohkem välja tulnud ilmselt töötluse tõttu. Neist kolmest toonist tundub, et "loomulik" ongi see kõige riskantsem. Ma pole küll uurinud, et kas seda nahka ka puhastada saab kuidagi, aga usun, et mingi võimalus kindlasti on. Uurisin selle postituse kirjutamise ajal ning tuleb välja, et see rant näitab hoopis, kuidas loomulik taimpargitud ja täiesti töötlemata-värvimata nahk ajaga arenenud ning tumedamaks ja ilusamaks muutunud on. Minu Clutchiga on toimunud ajaga loomulik "vananemisprotsess", mis juba kõlab üliägedalt.
Alguses mõtlesin, et puhastan nahksaabastele mõeldud vahuga koti ära, kuid saades tagasisidet Tallinn Craftorylt, otsustasin, et jätan selle nii ning ei hakka üldsegi sekkuma loomulikku protsessi :) 
Millise tooni kasuks olekiste teie otsustanud? :)

No comments:

Post a Comment