9 March 2016

pinky x boots

Möödunud nädalavahetusel käis mul külas Merlin (LINK) ja mul oli nii hea meel taas üle pika aja kohtuda. Oli millest rääkida ning tegime ka valmis ühe väga naljaka video, mida ühel hetkel võib tema Youtube'i kanalil ka näha. Meil oli tõeliselt fun selle tegemise ajal. Hakkasin õhtul mõtlema, et kui palju võimalusi ning uusi suurepäraseid tuttavaid/sõbrannasid on mulle blogimine andnud. Merlin on üks parimaid näiteid sellest!
Kui ma blogimisega alustasin, siis ei osanud isegi unistada, et nii kaua sellega tegelema jään või et mul mingisugune jälgijaskond tekib. Samuti leidsin tänu blogimisele tee videoteni, õigemini videosid tegin juba varem, kuid sel ajal pigem enda lõbuks, kuhugi üles neid laadida ei mõelnud. Mul on siiralt hea meel kõige selle üle. Ja kuigi mul on vahel olnud peas mõtteid, et peaksin ehk lõpetama, siis täna ja praegu mõtlen hoopis teisiti, kevad inspireerib taas ja on tore, kui mõõnaperiood jälle mööda läheb. Loodan, et teil on samuti minuga tore :)
Lisan ühed mitte väga ammused pildid, mille Mikuga tegime. See oli selline "5-e minuti photoshoot" :D

3 comments:

  1. Sa oled nii ilus neiu, Anita! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesiganes Sa oled - suur suur aitäh :) Selliseid kommentaare tahaks kohe mitu korda lugeda :D

      Delete
  2. Nii armas oled (: Ja need pildid, vau, super ilusad (nagu alati)!

    ReplyDelete