3 March 2016

MOSSA - põhjamaiste marjade jõud minu vannitoas!

Heade asjade puhul on nii, et neist tahaks kohe rääkida. Nimelt sain hiljaaegu tutvuda ökoloogilise kosmeetikabrändi Mossa toodetega. Päris esimest korda nägin juba enne seda neid tooteid osades blogides, kus räägiti Polhemi viimasest pressipäevast. Minu pilku püüdsid koheselt need suured ja ahvatlevad marjad toodete pudelitel, mis panid mind veelgi rohkem igatsema suve ja värskeid marju, puu-ja juurvilju, mis tulevad oma aiast. Kui ma nägin, et need samad marjadega pudelid saabusid meile I.L.Usse, siis oli mu elevus veelgi suurem. Lähemalt tutvusingi Mossaga töö juures, kus meile tehti koolitus, mulle tohutult meeldis kui meeldivalt ning millise vaimustusega koolitaja ise neist toodetest rääkis. Kingituseks saime proovida kaks täissuuruses toodet, millest ka täna rohkem rääkida soovin, ning mõne toote testrid, mida ka mainin. Aga alustame siis...

Esmalt kirjutan lühidalt, millest koosnevad MOSSA tooted ning miks üldse "MOSSA". 
 Kõik Mossa tooted sisaldavad põhjamaades kasvavaid marjade ekstrakte (nii metsa-kui ka aedmarjade) - vaarikas, murakas, mustikas, valge sõstar jne. Need marjad sisaldavad rikkalikult vitamiine, toitaineid ning antioksüdante, mida on meie laiuskraadil väga oluline tarbida, samuti vajab seda aastaringselt ka meie nahk. Mossa on Läti ökokosmeetika sari. Valmistatud samas tehases, kus Madara orgaaniline kosmeetika.
 Mossa tähendab metshaldjast, kes jagab meiega oma aardeid - ande, mis on täis energiat ning elujõudu.
Mossa Facebook / Mossa koduleht
Hetkel on kogu Mossa tootevalik n.ö vanusepiiranguta ehk sobib naistele vanuses 20-40 a. ja ka vanematele, küll aga on tulemas spetsiaalne sari juba küpsemale nahale Age Excellence. Olemasolevast valikust on hetkel puudu näokoorija, kuid kuna näopuhastus kreem-vaht sisaldab AHA happeid, mis õrnalt koorivad nahka, siis seda igapäevaselt kasutades polegi ehk lisa koorimine nii vajalik enam. 
Ja kreem-vahust tahangi ma alustada, sest näonaha puhastamine on väga oluline ning ma olen selle toote lõhnast sõltuvuses :)) Kui teil avaneb võimalus nuusutada neid tooteid, siis te saate aru miks. Mina puhastan oma näonahka hommikul ja õhtul. Üldiselt masseerin kreem-vahtu sõrmedega näole, kuid kui mul on olnud peal jumestukreem ja tugevam meik, siis võtan appi ka konjac-käsna. Käsnaga töötades läheb toode pehmemaks ja õhulisemaks vahuks, sõrmedega jääb aga pigem kreemjaks. 
Toode sobib kõikidele nahatüüpidele ning kokkupuudet silmadega tasuks vältida. Puhastusvaht jätab naha pehmeks, säravaks ning värskeks. 
Teine täissuuruses toode, mis minu riiulil on tähtsa koha hõivanud, on Mossa sügavniisutav päevakreem kõikidele nahatüüpidele. Jällegi toode, mis lõhnab värskelt ning võib ka öelda, et maistvalt :) Nahale kandes imendub koheselt nahka ning ei jäta seda kleepuvaks. Toode sisaldab hüaluroonhapet, mis aitab täita ja siluda kuivusest tingitud kortse, looduslikke õlisid, C-vitamiini, mis stimuleerib kollageeni sünteesi, antioksüdante ning marjadest tulevaid vitamiine. 
Kasutan seda kreemi igal hommikul ning see on kui energiasüst minu päeva algusesse. Koostis on tal hästi kerge ning toode sisaldab rohkesti vaarikaseemne- ning astelpajuõli.
Veel õnnestus mul proovida normaalsele ja kombineeritud nahale mõeldud päevakreemi, toonivat BB-kreemi ning näoõli. Kuna ma pole üldiselt suur näoõlide fänn, siis alguses olin üsna ükskõikne selle toote suhtes, kuid andsin talle siiski võimaluse ja teate, see hakkab olema minu talvise aja päästja. Nimelt, kui kolisin korterisse, siis hakkas just külmal ajal (kui keskküte tööle pandi) hommikuti mu nägu kuivusest kiskuma. Mõned kuud tagasi proovisin Vestige Verdanti näoõli, kuid see oli kuidagi raske mu jaoks ja ma tegin pausi. Mossa näoõli sobis aga ööiseks kasutuseks ideaalselt. Alguses jäi nägu küll natuke läikima, kuid hommikul polnud ei läiget, ega kuivustunnet, nägu oli pehme ning särav. Õli sisaldab näiteks ökoloogilist vaarika ja astelpalju õlisegu, jojoba-, avokaado-, oliivõli. 
BB-kreem jättis samuti hea mulje - kerge, hästi loomulik tulemus, keskmise katvusega ning niisutav. Usun, et suve saabudes leiab ehk ka see toode minu juurde tee. 
Järgmisena plaanin omale soetada ka Mossa mitsellaarvee, mis on mõnusa värske vaarika lõhnaga. Kibelen juba proovima seda ja ootused on samuti suured :) Kogu Mossa tootevalik on hinnaklassilt väga taskukohane, seega soovitan soojalt!
Mul oleks hästi huvitav teada, kui paljud teist on juba kuulnud või ka ehk ise kasutanud Mossa tooteid - kas olete rahul, milline toode kõige enam meeldib?

4 comments:

  1. Mossamossamossa, nii äge brändinimi neil, eks! Aga saan vist juba täna testida seda vaarika mitselaarvett ja eks ma annan Sulle siis märku, et kuidas muljed on. :) Ja nii äge, et teil tööl nii palju häid koolitusi on. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaaa! Mulle ka meeldib, nagu ka Madara :)
      Ootan väga Sinu arvamust ja tagasisidet mitsellaarvee kohta :) See on selle töö juures üks suurimaid plusse!

      Delete
  2. Sul oli õigus, Anita, näopesugeel lõhnab tõesti nagu kevad :) Ja mis kõige olulisem - eemaldab meigi imelihtsalt! Murakaga toonik on mu hommikune lemmik. Nii mõnus, värskendav ja nahka niisutav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karet, seda on ainult rõõm kuulda, et mu suur vaimustus pole vaid minu jaoks :D Peaksingi juba tooniku ning mitsellaarvee omale koju krabama :P

      Delete