11 March 2016

Meie 5 aastat!

Teate, naljakas on seda öelda, aga oleme Mikuga käinud läbi paksust ja vedelast, kuigi oleme koos olnud vaid viis aastat. Meie jaoks tundub see loomulikult pika ajana ja mida aeg edasi seda rohkem ehk hindame koosoldud aega. Päriselt koos elanud oleme nüüdseks natukene üle kahe aasta, jällegi mulle tundub see igavikuna. Ma ei taha siin rääkima hakata, kuidas me tutvusime või mida halba ja head läbi elanud oleme, seda kõike on tore vahel meenutada ning õppida tehtud vigadest, kuid kuna meie tutvus ei olnud midagi romantilist ja eriskummalist, siis las see jääb. 
Minu suureks rõõmustuseks ja üllatuseks on Mikk täna ikkagi kodus (kuigi kuu alguses arvasime teisiti) ja kui ma täna hommikul trennist koju tulin, siis ootasid mind 5 värsket punast roosi ning üli armas südame-üllatus :) Kuna aga Mikk nii ootamatult koju tuli, siis ei teinudki me erilisi plaane tänaseks. Ehk läheme õhtul välja õhtustama või vaatame koos filmi, peaasi, et vähemalt KOOS!
Minu poolt on meile SS'16 piletid ning mõni aeg tagasi tegin kodus ka pisut stiilimuutust - ostsin uued diivanipadjad ning panin akende ette uued kardinad. See on pigem ikka minu teema, aga tahtsin ka Mikule üllatuse teha ja ma loodan, et tal oli hea meel selle üle :) 

6 comments:


  1. 5 aastat on ikka pikk aeg nii noorte inimeste kohta - palju õnne teile ja, et neid aastaid aina juurde tuleks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise usun sama ja päris alguses ei osanud ma isegi mõelda, et viie aasta pärast ka veel Mikuga koos olen :D Aitäh Getri :))

      Delete
  2. Mikk kodus? Nii tore! Ilusat tulevikku teile, armsad noored (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, see oli mulle suureks üllatuseks :) Aitäh Merlin, on kellest eeskuju võtta :)

      Delete
  3. Sa oled mulle tundunud hästi tore ja sõbralik inimene. Aga mul hakkas su viimast videot vaadates Mikust nii kahju. Sa kuidagi täiega mõnitasid teda, küll ta ei oska autoga kohapealt ära minna, kaisutab liiga palju ja palub vabandust. Kui keegi kirjutas seal, et lahedalt torisesite, siis minu meelest see küll lahe pole. Minu meelest on lahe kui mees kaisutab ja vabandust palub, sest paljud seda ei tee. Vb sa ei oska lihtsalt teda hinnata, aga samas vb mulle käiks ka pinda kui mees koguaeg kaisutaks. Igatahes kuigi mulle tundus, et Mikule see norimine peale ei läinud, siis ma loodan, siiski et see oli naljaga mõeldud. Ja kuna mida teid ei tunne, siis ei saa mina lihtsalt sellisest huumorist aru:)

    Kõike head teile edaspidiseks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kui kahju, et Sa nii valesti sellest videot kõike järeldad. Ma arvan, et Mikust ei peaks küll kahju olema. Mikk ongi parem kui keskmine eesti mees ja see kõik ongi väga armas, et just tema tülitseda ei taha ja tuleb lepitust otsima ja et ta tahab piltlikult öeldes igal sammul kaisutada :D Küsimus seisneski selles, et kes ROHKEM meie peres seda teeb ja nagu nägid, siis olime ühel nõul, et Mikk seda ka rohkem teeb. Ma ei näe siin midagi mõnitavat, see just näitab ju, et mul on rõõm tunnistada, et Mikk on nii armas ja hea mu vastu.
      Ilmselgelt pole anonüümne kommenteerija õige inimene arvama, kas ma oskan või ei oska teda hinnata. See polnudki seal videos mingi norimine ja kaamera taga Mikk "tögab" mind samuti, aga me naerame vaid koos selliste asjade üle, mis ma arvan, et on parem kui solvumine.

      Loodan, et tundun siiski toreda ja sõbralikuna, kuna seda ma enda meelest olen ka! Aitäh heade soovide eest :)

      Delete