18 March 2016

Army x green

Vaadake neid ilmasid! Ma olen igal hommikul nii heas tujus, kui aknast välja vaadates avaneb vaatepilt, kus asfalt on kuiv ja päike paistab, puudu on vaid oma kodu maal, et saaks hommikumantlis oma paljad varbad korrakski õue pista :)
Mõned päevad tagasi sain SheIn'st jällegi ühe toreda riidehilbu, mis soojade ilmade saabudes on nii tore, et saab midagi uut ja õhemat kanda. See kleit (link) on üsna sama, mis oli nende kodulehe piltidel, materjal on samuti mõnus ja pehme. Pikkus võiks paar sentimeetrit pikem olla, sest kõndides see seeliku osa paratamatult tõuseb natuke ja nende varrukate osas pole ma päris kindel, aga jällegi SheIn poolt suurepärane toode :D
Kuna pilte sai sel korral päris palju, siis teist osa jagan teiega juba õige pea :D 
 dress SHEIN (link)

17 comments:

  1. noo, sa oled alati oma piltidega tasemel, meeldid!! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appi kui armas Sinust :) Aitäh ja kallid! :*

      Delete
  2. Tõesi huvitavad varrukad sel kleidil. Sellegipoolest kannad sa selle kleidi suurepäraselt välja ja see sobib sulle. Kleidi värv ja sinu juuksetoon sobivad ka eroti hästi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onju, võimalus on ka see alumine osa varrukatel ära võtta, kuid miskipärast mulle meeldivad pikad rohkem (isegi selle vahepealse puuduva osaga) :D
      Aitäh! :))

      Delete
  3. Replies
    1. eeldan, et see tähendab meeldimist, hihii :)

      Delete
  4. Oh, sa oled tõeliselt heas vormis! Kui saladus pole, siis mis trenniga tegeled? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur suur aitäh, seda on tõeliselt hea kuulda :) Pole see mingi saladus, sest ma käin päris palju jõusaalis hetkel ning armastan üleüldse palju liikuda. Võid ka mind Instagramis jälgima hakata, kuna sinna postitan üsna tihti trenniga seonduvaid pilte/videosid :)

      Delete
    2. Ega Sa juhuslikult poleks huvitatud tegemast trennipostitust? Või näiteks sellest, et kuidas toitud? :) Oleks päris huvitav teada saada, ehk on midagi õppida.

      Delete
    3. Olen täitsa mõelnud teha videosid oma trennidest ning harjutustest, mida teen, kuid pole hetkel veel leidnud seda inimest, kes selle kõik korralikult ära filmiks. Mikk oleks ideaalne variant, kuid kahjuks minuga jõusaali ta ei tule :( Mõned trenniteemalised postitused on mul ka blogis üleval (päises kategooria "trenn" all).
      Toitumisega on nõnda, et mul on endal veel nii palju õppida sellest ja usun, et pole kõige õigem inimene sellest rääkima. Kuid ma tegelen sellega ja mingil hetkel, kui olen enda jaoks õige režiimi kätte saanud, kirjutan kindlasti kõigest :)

      Delete
  5. Väga-väga kaunis!! Ja trenni tulemus on pildilt kohe aimata. Hoiak hoopis teine ;) Lähen ka täna!! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh :)) Seda on kohe väga hea kuulda, et ka kõrvaltvaataja silmale on mu trennipingutused näha :D

      Delete
  6. Uuh, kui äge fotoshoot jälle! :)

    ReplyDelete