8 February 2016

Üks õnnetu päev Tartus!

Vabandan juba ette ära, kuid see postitus tuleb täiesti emotsiooni pealt kirjutatud, sest neid on minus hetkel liiga palju, niiet kes juba praegu tunneb, et tahaks mulle midagi nõmedat vastu kirjutada, siis soovitan edasi mitte lugeda. Aga tahaksin rääkida kuidas käisime täna 75€ eest Tartus, kahekesi!!! Ja see summa ei sisalda ühtegi söömat, ega riidehilpu või midagi muud lõbusat. Kõik see kuradima 75€ läks transpordile!
Alustan siis sellest, et juba hommik algas meil "suurepäraselt". Minu telefon oli öö otsa laadinud ja mingi hetk otsustanud end välja lülitada ja äratust mitte helisema panna ja nagu kiuste ei pannud ka Mikk omal äratust, sest ta arvas, et minul ju on. Nonii, ärkasin siis ise 7:48, siis kui meie õige buss oli just väljunud. Pidime kähku tegutsema, et mitte 8:30 bussist maha jääda, mis oli meie viimane lootus Tartusse jõuda. Ahjaa, miks sinna üldse läkisme - Mikul olid uuringud ning ma läksin lihtsalt ajaviiteks seltskonda pakkuma.
Jõudsime bussile - jess! Olime ka õigel ajal haiglas ning kõikide protseduuride ukse taga pool tundi varem. Kõik tundus nüüd korras olevat, kuni hetkeni, mil Mikk kutsuti viimasele uuringule 40 minutit hiljem. Ma olin juba marus, sest meil olid ka Tartu-Pärnu piletid olemas ja ka sellest bussist jäime maha, sest haiglas läks kõik lihtsalt pekki. Üritasin küll neid pileteid tagastada, kuid tund enne väljumist nad raha enam ei tagasta ja isegi kui ma oleks poolteist tundi varem seda teha soovinud, oleksin vaid 50% summast tagasi saanud. No ei olnud mul ka mingisugust tuju tühistada pileteid, et meie kohti kellelegi vabastada. 
Sel hetkel mõtlesin, et vihkan kõiki bussifirmasid ja et ma ei sõida enam kunagi Tartusse, sest siis läheb kõik nii halvasti. Päev lõppes siis sellega, et jõudsime ikkagi peaaegu viimasele bussile, mis Pärnu sõidab, maksime selle eest 23€ ja saime oma kodule lähemal peatuses maha. 
Ma ei saa sinna palju parata, et olen selline pigem raha hoidev inimene ja püüan alati leida lahendusi, mis oleks soodsamad, eriti mis puutub mingitesse piletitesse. Näiteks, kui mul on valida, kas lähen neljapäeval või laupäeval kinno, siis läheksin kindlasti neljapäeval, sest siis on tunduvalt odavam. Need on nii pisiasjad muidugi, aga mind teeb see hetk meeletult kurvaks, kui ma näen kuidas raha lihtsalt tuulde lendab. Lootsin siiralt bussifirmade heatahtlikkusele ning kirjutasin ka mõlemasse kohta, et ehk on võimalik kuidagigi mingigi osa tagasi saada, sest ma ju ei sõitnud nende bussiga, aga keegi pole mulle vastanud :( 
Loo kokkuvõtteks tahaksin öelda, et igale võidule järgneb alati mingi kaotus, nii nagu ka igal tõusul on mõõn. Praegu olen veel pisut õnnetu, aga eks see mul homseks üle läheb ja tahtsin lihtsalt kirja panna meie loo, et keegi teist seda viga ei teeks, sest ärge ostke pileteid ette, kui te pole 200% kindlad, et selleks ajaks bussile ikka jõuate. 

No comments:

Post a Comment