27 February 2016

Turbliss - eestimaine turbakosmeetika!

Ilmselt ei ole Turbliss kellelegi võõras ja loodetavasti on igaüks teist vähemal või rohkemal määral nende toodetega kokku puutunud. Turblissi turbamask oli olnud jõuludel ka minu üks kingisoovidest. 
Turblissi valikus on viis erinevat turbamaski näole - 
  • näomask probleemsele nahale 60ml, 180ml
  • pinguldav ja toniseeriv näomask 60ml, 180ml
  • turbamask 24K kullaga 180ml
  • mask kõikidele nahatüüpidele 60ml, 180ml
  • spetsiaalne näomask meestele 60ml
Lisaks on veel mask peanahale ning juustele, mis toimib kõõmavastaselt ning soodustab juuste kasvu. 
Täna aga tahan jagada oma vaimustust Turblissi bioaktiivsest turbamaskist kõikidele nahatüüpidele (hind 9€/60ml) ning bioaktiivsest rabatoonikust (hind 18€). Kuigi sain need kaks toodet Turblissilt proovimiseks, siis päriselt ka on need kaks täielikult mu lemmikud. 
Alustan siis maskist, mis ilmselt on juba rohkem tuntust kogunud. Toode lubab kiirendada ainevahetust, elustada nahka ning mõjub ergutavalt. Seda, et ta elustab nahka ning mõjub ergutavalt, on näha juba peale esimest kasutust. Kuna mask sisaldab bioaktiivseid ühendeid, siis imenduvad need sügavale nahka ning taastavad naha elastsuse. Kõige parema toime saab kui kasutada maski koos rabatoonikuga.
Mask on väga mõnusa konsistentsiga ning teda on kerge ja mõnus näole kanda. Turbamaskidel ei tohiks lasta näol ära kuivada, seega on mõistlik alguses pisut paksem kiht maski näole kanda. Sõltuvalt näonahast hoida maski kuni 10 minutit peal. Mina hoidsin esimene kord vaid 5 minutit, et näha kuidas mask mulle sobib, kuna aga mu näonahk pole tundlik, siis edaspidi hoian julgelt 10 minutit :) Ära ei tasu ka ehmatada kui nahk on peale kasutamist pisut punetav, see on normaalne ning tähendab, et mikrovereringe kiireneb. 
Kenasti suletud purgis peaks maks püsima sellise niiske ning pigem vedelam. Kui aga juhtub, et mask on pealt kuivanud, siis enne kasutamist soovitan kõik ilusti ära segada. 
Lisaks turbamaskile võiks teil ka olla bioaktiivne rabatoonik (hind 12€), mis on suurepärane kahel põhjusel: 
  • värskendab ning toniseerib nahka
  • maskile piserdades suurendab maski toimet
See on 100% puhas turbavesi. Ta ahendab poore, korrigeerib jume ja naha tekstuuri. Kui ma maski juures mainisin, et sellel ei tohiks lasta ära kuivada, siis niisutamiseks on kaks võimalust: vesi ja rabatoonik. Mulle väga meeldib maskile vähemalt kaks korda 10 minuti jooksul rabatoonikut peale piserdada, kuna see muudab maski kuidagi värskemaks kohe. Kasutan toonikut nii hommikuti kui ka õhtuti. Tunne on suurepärane - hommikul äratab üles ja muudab olemise värskeks, õhtul tekitab puhta naha tunde. Veel üks suurepärane nipp neile, kes on päeva jooksul palju liikvel või reisivad palju - pistke rabatoonik oma käekotti ning mõnel korral päeva jooksul värskendage nägu, piserdades toonikut oma näole. Olen selle ka ise ära testinud, toimib väga mõnusalt :)
Olen oma töökaaslastelt samuti palju häid ja ülistavaid sõnu rabatooniku kohta kuulnud, seega usun, et see toode on igati oma hinda väärt ja enamgi!
Täpsem info Turbliss.eu

Nüüd aga on teie kord - rääkige mulle oma kogemustest Turblissi toodetega või kui sul aga pole veel kokkupuudet olnud, siis kas oled kuulnud oma sõbrannadelt Turblissist?

17 comments:

  1. Turblissi tooteid ei ole ma veel proovinud. Olen Vestige Verdant maski kasutanud ja sõbranna ütles, et talle meeldis turblissi oma rohkem sellest seega tahaks hea meelega selle ka ise järgi proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma Sulle nüüd ausalt ütlen, siis minule meeldib ka Turbliss rohkem ja seda mitte ainult hinna tõttu. Ei tahtnud selles postituses seda võrdlust tuua, kuid olen mõlemat proovinud ja ei tea, miks ma peaksin käima sama toote eest välja 3x rohkem raha :)

      Delete
  2. Olen kasutanud Turblissi turbamaski ning juba pärast esimest kasutamist oli tunda, et nahale see väga meeldib! Tulevikus proovin kindlasti ka teisi tooteid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle tagasiside eest! Enda kogemusest julgen soovitada rabatoonikut, võrratu toode ka iseseisvalt :)

      Delete
  3. oleksin ka huvitatud.kylatan varsti poodi..

    ReplyDelete
  4. Kogemust veel ei ole, kuid kindlasti sooviks turbamaski proovida, sest olen nii palju kiitvaid sõnu selle kohta kuulnud. Minu näonahk on kõrget hinda talvisele ilmale maksnud - muutunud hallikaks, loiuks ning kuivaks. Puudu on energiast ning tonaalsusest. Seega oleks hädasti midagi ergutavat vaja :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tean täpselt, kui karm võib talv olla näonahaga ning mida see endaga kaasa toob. Kahjuks sel korral ei osutunud Sa võitjaks, kuid soovitan siiski proovida turbamaski, selle efekt ja hea mõju nahale on tunda juba peale esimest kasutust.
      Varsti teen uue vahva loosimise FBi lehel, seega hoia kindlasti silm peal :)

      Delete
  5. Käisin just täna kaupluses Pillerkaar ja ostsin sellesama mask. Saan täiesti värske tagasiside anda, kuna kasutasin seda just äsja esimest korda. Minul tekkis selline natuke soojendav efekt maski kasutades. Hoidsin samuti 10 min ja kuivamise vältimiseks tupsutasin nägu vahepeal märgade kätega. Nägu oli pärast veidi õhetav/punetav, aga see tunne on mõnus ja annab märku, et toode mõjub. Kasutasin Turbliss pinguldavat ja toniseerivat maski. Seni parim mask, mille avastanud olen! Prooviksin hea meelega ka kõigile nahatüüpidele mõeldud maski järgi. Selline tunne on, et tahaks veel ka veel maski kasutada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Armas Katrin, aitäh väga värske ning siira tagasiside eest! :)
      Kuna mul endalgi on selle maskiga selline tunne, et tahaks veel ja veel maski kasutada, siis tean täpselt mida tunned ja Sul soovitan kindlasti soetada omale rabatoonik, mis suurendab maski toimet veelgi ning on ka iseseisva tootena suurepärane!

      Delete
  6. Ostsin esmaspäeval rabatooniku, sest olin selle kohta samuti head kuulnud ja olen praegu sellest täiesti vaimustuses. Nii hästi puhastab ja värskendab. Loodan et see ruttu otsa ei saa, sest hind on päris krõbe, aga samas toode on igati seda väärt. Mul ongi plaanis järgmisena maski proovida, sest mul hakkavad kõik maskid otsa saama ja olen kuulnud, et turbamaskid puhastavad ja elustavad nahka suurepäraselt. Väga tore oleks see mask prooviks võita! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ühinen Sinu rabatooniku vaimustusega ja mida kauem seda kasutanud, seda rohkem see mulle meeldib. Nagu näha, siis ei saa ta kiiremini otsa kui mul kõik eelnevad toonikud olnud on. Proovi kindlasti ka maski, usun, et ei pea pettuma :)

      Delete
  7. Sooviksin proovida maski mitte ainult sellepärast, et kõik sellest räägivad vaid ka juba sellepärast, et mulle meeldib toetada eestlasi ning seda, mida nad teevad. Nii toidu kui ka kosmeetiliste asjade puhul annab alati pool toote väärtusest see, et see on meie armsal Eestimaa pinnal valmistatud, meie enda inimeste poolt. Isegi kui toode mulle ei meeldi/maitse, siis ma saan alati rahul olla, et olen toetanud meie enda inimese tegemisi. Seega oleksin väga õnnelik kui just minul oleks võimalik seda palju kiidetud maski proovida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle Helen, see oli väga armas kommentaar ja kindlasti suur kompliment kõigile eestimaisetele brändidele. Toetan samuti Sinu arvamust, et toote päritolu annab sellele juba poole väärtusest.
      Kuigi sel korral Sa maski ei võitnud, siis mine kindlasti Turblissi kodulehele, lähimasse I.L.Usse või poodi, kus Turbliss olemas on ning tee see investeering, usun, et ei pea kahetsema :)

      Delete
  8. Olen kasutanud Turblissi turbamaski ning minu väga tundlikule nahale meeldib see väga! Kui nägu muutub laiguliseks või tekivad punnid, siis tean et on aeg maski teha ja kõik saab taas korda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõus, pööran maskile suurt rõhku just sel perioodil kui naiste"rõõmud" lähenevad, aitab väga hästi ärahoida vastikute vistrikute teket :)

      Delete
  9. Hei!

    Kas seda toonikut võiks piserdada ka meigitud näole?
    Tundub, et sean peagi sammud ka Turblissi tooteid soetama omale :-)

    Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, avastasin su kommentaari just :) Võib ikka piserdada meigitud näole, kuid siis tuleks jälgida, et see ilusti ära kuivab :)

      Delete