24 February 2016

SheIn: coat&knitwear

Mõni aeg tagasi saabus mulle väike pakike SheIn'st, kus olid sees kaamelitooni kevad mantel(LINK) ning kõrge kaelusega pluus/kampsun(LINK). Ja taaskord sobisid mõlemad rõivad mulle ideaalselt, ma hetkel ainult nendega käikski, kui väljas pole jälle niivõrd külm. Olen ka kahel korral saanud seda mantlid juba kanda ning küll polnud absoluutselt. Muidugi paistis neil mõlemal päeval päike väljas, tuult polnud ning ma käisin vaid tunnike linna peal ringi. Samuti kannan ka praeguste ilmadega sooja salli, aga mõistagi piltide tegemise ajaks võtsin selle ära :D
Suuruse poolest võtsin mantli XSi ning see pluus/kampsun on one-size suuruses. Mulle üldiselt meeldivad rohkem hästi kehasse hoidvad mantlid ja joped, kuid kuna mul pole veel kunagi sellist "laia" mantlit olnud, siis olen päris rõõmus selle üle, väike vaheldus väga kitsastele asjadele. Kevadel on sellega kindlasti mõnus esimesi tõeliselt soojasid ilmasid nautida :) Kvaliteediga olen ka väga rahul, kampsun on pehme ning soe, kuskilt ei ärrita nahka ega aja sügelema, sama kehtib ka mantli kohta.

Coat SHEIN / Knitwear SHEIN / Pants H&M / Shoes H&M / Brooch KUMA

Kuidas teile sellises stiilis mantlid meeldivad? Mis arvate, kas mulle selline värv ja mantli pikkus sobib? :)

10 comments:

  1. See ööliblikas sobib selle outfiti juurde ideaalselt! :)

    ReplyDelete
  2. Palun-palun tee üks postitus oma ilusa Tallinn Craftory kotikese kohta. Kui kaua see kott Sul on olnud ja kuidas värv on muutunud? Ma ise olen ka pilgu sellele kotikesele peale pannud, aga ei suuda ära otsustada, mis värvi koti kasuks peaks otsustama. :)

    ReplyDelete
  3. Kogu komplekt on väga ilus ja tõesti tundub selline sobilik kevade tulekuks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Ma nii ootan juba kevadet! :) Tuleks ta vaid kiiremini.

      Delete
  4. Hästi mõnusad pildid on. Helged ja nii kuidagi toon-toonis. Noh ja siis see mitte-enam-üldse-uus informatsioon, et super ilus oled (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii tore on seda kuulda, kuna just seda toon-toonis tulemust ma soovisingi saavutada :)) Merlin, paned mu punastama :D Kalli Sulle ja tule külla, teeme kohvilõuna!!

      Delete
  5. Niiiii ilus! Eriti see kõrge kaelusega kampsun, ma olen nende fänn. Ja need pildid! Ma tahaks nii väga Pärnusse sinuga pildistama tulla :D (muidugi, oled ka Tartusse külla kutsutud)

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Piia :)) Need kõrged kaelused on ka minu lemmikud viimasel ajal! Mul ainult kõrge kaelusega pluusid/kampsunid võikski olla. See mõte on täiesti vahva ju, ehk õnnestub mingi aeg koos pildistada :)

      Delete