29 February 2016

Kaamera arvustus: Canon G3X

Kes mind Youtubes jälgib, siis see teab, et viimased kaks kuud on minu käes olnud üks Canoni üli vinge kaamera, millest tahangi täna pikemalt rääkida. See on mul teine Canonilt prooviks saadud kaamera, lausa kahju oli teda tagastada. 
Kaameral on 25x suumobjektiiv ning sellega saab teha igal ajal ning iga valgusega üli hea kvaliteediga pilte ning videosid. Näitajate poolest on see kaamera lihtsalt ideaalne nii päevaseks kui ka õhtuseks ajaks. Näiteks on mu vana-aasta vlog filmitud selle kaameraga.
Minu silmis olid suurteks plussideks veel see, et ekraani sai mõlemale poole keerata(tõsta) ja fookusesse võtab kaamera kõike automaatselt. Kasutasin ka mõnel korral seda kaamerat just tavalise istuva video filmimiseks, sest sellega oli lihtsalt lust end nii filmida, et kaamera ise on küllaltki kaugel. Näiteks enne (kui filmisin oma Canon EOS 600Dga) pidin kasutama kas patja või lihtsalt kümneid kordi tegema "prooviklippe", et saada õige koht fookusesse, siis selle kaameraga panin ta lihtsalt statiivile, sättisin võtteplatsi valmis ning vajutasin REC ja ma ei pidanud kordagi kartma, et jään fookusest välja, kaamera tegi terve filmimise käigus selle töö ära.
Lisaks on võimalus kaamerat Wi-Figa ühendada, kuid kuna ma seda võimalust isegi kunagi ei kasutanud, siis palju rohkemat selle kohta öelda ei oskagi.
Võrreldes nüüd Legria Mini kaameraga, meeldis mulle väga see, et kui mul oli vaja hästi kähku midagi pildistada või filmida, siis kaamera lülitus kähku sisse ja oli valmis filmimiseks/pildistamiseks. Ja kas ma juba mainisin, et tal on ka kere sisse peidetud välguke, mida esimesel korral kohe lahtigi teha ei osanud :D
Pikk jutt lühidalt - kui mul oleks piisavalt vaba raha, siis hetkel oleks see kaamera mu number 1 valik, mida filmimiseks osta. 

No comments:

Post a Comment