23 February 2016

About Sweden

Oleme tagasi meie üli funlt Rootsi kruiisilt! Üsna pea juba saate näha ka minu vlogi sellest, kuid enne näitan natuke pilte, mida päeval Stockholmis tegime. Kuna terve see päev kasutasime liiklemiseks vaid oma jalgu, siis polnud eriti mahti kuskil outfiti pilte teha. See-eest läbisime ~15km jalgsi + tantsisime laeva peal mõlemal õhtul nagu hullud :D 
Meie kruiis toimus nädalavahetusel, kui laeval esines ka Traffic, aga kuidagi juhtus nii, et kummalgi õhtul ei õnnestunud neid kuulama minna. Esimesel õhtul olime nende esinemise ajaks juba nii väsinud, et läksime hoopis magama ja teisel õhtul esinesid nad nii vara ära ja meie vaatasime sel ajal hoopis Eesti laulu teist poolfinaali. Sama lugu oli ka karaokega, mida ma oleks esimest korda elus lauda, aga ju siis polnud veel selleks õige aeg. 
Kui Tallinnast minnes olin üli tänulik ja õnnelik, et laev ei kõigu ja mul paha ei hakka, siis tagasi tulles pidime üsna varakult voodisse heitma, et see meeletu loksumine kuidagi üle elada. Sel ööl sain maksimaalselt 3 tundi magada, sest kella poole kuueni oli mul tükk tegu, et soovi oksendada kinni hoida, pikutasin terve öö ühel küljel ja lihtsalt "nautisin" kuidas ma voodis vajusin ette ja taha. Püüdsin ärkvel olles ka teistega rääkida, aga mulle vastas ainult Teele, sest Meelis ja Mikk magasid oma õndsat und. Õnneks mingeid muid "üllatusi" ei olnud ja kõik muu sujus plaanitult :) 
 Pilt Teele blogist: http://teeelem.blogspot.com.ee/

2 comments:

  1. Olin sama laeva peal tagasi tulles ning see kõigutamine oli lihtsalt õudne. Ma sain sel ööl ainult kaks tundi magada. :D Kohutav lihtsalt.

    Aga Sina oled sama ilus ja äge päris elus nagu piltidel ja läbi blogi :)

    PS! Ootan juba väga vlogi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt, ma kartsin, et äkki jään merehaigeks, aga õnneks hommikuks vist jäi see kõikumine vaikseks :)
      Aitäh Sulle, seda on nii hea kuulda! Super äge oleks olnud sind, kui mu blogi lugejat, ka kohata (ära tunda on vist natuke vale väljend) :D
      Vlog on tegelikult valmis, üsna pea avalikustan :) Enam ei pea kaua ootama!

      Delete