24 January 2016

Winter is always blue!

Ärge küsige, kas külm ei olnud - oli küll :D Aga kuna selle kleidiga (LINK) oli jällegi selline lugu, et väga tahtsin teda aastavahetusel kanda, oleks ju sobinud hästi sellesse meeleolusse ja tellisin ta juba novembri lõpus, kuid pakk jõudis minuni alles uue aasta kolmandal nädalal. Niisiis pidin mõtlema midagi muud välja.
Merele inspireeris mind minema mu vanaisa, kuna päev enne pildistamist oli meil jutt tema kalal käigust. Alguses mõtlesin, et lähen järgmisel korral kaasa ja teen need pildid kalameeste taustal ära. Hea oli, et ei läinud - ta poleks mind sinna jõele sellises riietuses (eriti pean silmas kingi) lasknud. Lisaks paistis sel kaunil päeval Pärnus super ilus päike ja taevas oli selgemast selgem.
Kleit ise on väga ilus, heast materjalist ning suhteliselt paras mulle. Ideaalne oleks kui varrukad oleksid natukene rohkem ümber ja kleit ka viis sentimeetrit pikem, kuid sukkadega ei tundu ta nii lühike. Teatri jaoks kleidike olemas! :)
dress HERE / heels H&M

18 comments:

  1. Esimene pilt onsuper ja kleit on ka väga kena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :) Mulle ka kleit väga meeldib, aga kahju, et seda igapäevaselt kanda ei saa :D

      Delete
  2. Ma väga loodan, et see külm sulle midagi ei teinud. Tunnen seda külma isegi, neid pilte vaadates :D Aga muidu väga ägedalt teostatud ja mulle meeldib see taust. Kuskohast merele läksite? Pole ise veel julgenud minna, aga su pilte vaadates mõtlen, et peaks ka äkki (mitte nii paljalt muidugi) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minuga on kõik korras, sain kohe peale pildistamist varbad sooja ja kodus jõin tassikese kuuma teed :)
      Võid julgelt minna, kuna kui me sinna läksime, siis kaks autot oli ka jääl ja kaks kalameest lumesaanidega. Me läksime Mai kooli tagant mere poole, seal mõnusalt vähe inimesi :)

      Delete
  3. Brrr... neid pilte vaadates hakkab endal külm :D Aga muidu vinge postitus ja nii ilus oled! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu jaoks on see naljakas, et teistel külm hakkab neid pilte vaadates, sest ma ise olen juba selle külmatunde unustanud :D
      Aitäh Sulle :)

      Delete
  4. Eriti mõnus valgus ja kaunis asukoht ning esimene pilt on väga kena!

    Aga külm hakkas küll :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh armas Getri :) Meil nii vedas, et päike välja tuli ja taevas oli selge. Hihii :D :D

      Delete
  5. tõesti ilus kleit,ja mis peamine,sulle nagu loodud see värv.Oled kaunis noor naine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :)) Mulle ka selle kleidi värv väga meeldib!

      Delete
  6. wow. see esimene pilt on justkui moeajakirja kaante vahelt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii :)) Aitäh! Ma ise esimesel hetkel kahtlesin nendes vastu päikest tehtud piltides.

      Delete
  7. vaaau, see esimene pilt on lihtsalt imeilus :)

    ReplyDelete
  8. Liitun ka esimese pildi kiidulauluga aga kolmas on ka super ilus!
    Muide, Sa oleks võinud väga hästi ka kingad jalga panemata jätta ja soojade saabastega olla. See küll muidugi minu isiklik arvamus aga kuna see kleit juba ise nii wow-efektiga, siis polekski tegelikult pealaest jalatallani pilti üldse vaja olnud (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Merlin! :) Tead, Mikk ütles ka, et suva ole saabastega, aga ma ise nagu tahtsin näha pildilt, et kuidas need kingad kleidiga sobivad ja õnneks pidin kingad vaid hetkeks jalga panema :D

      Delete
  9. Niiiiii äge kleit!!!! :D Ja pildid ka mõnnad. Sul vist alati joppab nende Hiina pakikestega? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle Sandrake :) Tead, enamus, mis saanud olen, on tõesti pärlid, aga on ka erandeid :))

      Delete