19 January 2016

dress&boots!

Oh, ma pole ammu siia ühtegi outfit postitust teinud, aga teate kord pole ilm see, mis võiks, siis pole tuju, siis jällegi pean tööl olema (loomulikult just siis kui väljas on kõige ilusam ilm) ja nii see venis ja venis. Ja viimasel ajal olen rohkem aega pühendanud videodele, kuigi ma tohutult naudin fotosessioone ja vahel olen isegi päris kurb, et nii vähe jääb selleks aega. 
Nüüd aga tahaksin väga rääkida sellest (ja varsti veel ühest) kleidist! Esiteks selle musta (LINK) tellisin ma jõuluõhtuks, mis aga selleks ajaks üldsegi kohale ei jõudnud. Jõululaupäeva hommikul sain teate, et nad panid paki lõpuks teele (ootasin juba novembri lõpust saati). Praegu aga olen õnnelik, et seda selleks ajaks ei saanud, kuna see kleit pole üldse selline nagu nende kodulehel tundus. Üle pika aja väike pettumus, kuid samas ei ole ta ka nii hull, et seda kanda ei võiks. Nüüd on ta mul aegajalt ka töö juures kasutusel, väga mõnus vaheldus pükstele :) Veel üks miinus on muidugi see ühel poolel olev väike lõhik, mille ma ise alt kinni õmblesin, et ta natukenegi paremini istuks.
Kuid varrukate pikkus ning see kõrge krae meeldivad mulle väga, täpselt see, mida sel talvel armastan kanda - kõrged kraed ja vähemalt poolpikad varrukad :) 
 dress HERE / boots TAMARIS

No comments:

Post a Comment