31 January 2016

Day off!

Nädal on jällegi märkamatult mööda läinud ning ma ei teagi kust alustada või millega lõpetada. Minusse kuhjub vahel liiga palju erinevaid emotsioone ja neil hetkedel tahan olla lihtsalt oma perega ja teha asju, mida ma ise tahan. Ja lõppev nädal just selline oligi, püüdsin vältida tööd ja tööga seonduvaid mõtteid nii palju kui võimalik ja käisin trennis ning olin inimestega, kellega ma tunnen, et nad ei ole minuga selleks, et midagi minult saada. Ilmade tõttu tunnen end ka pisut emotsionaalselt väsinuna, keha jaksab ja suudab palju teha, kuid vaim tõmbab mind alla. Aga, hoian ikka näo naerul ja katsun mõelda vaid positiivselt :)
Lõpetuseks siis mõned pildid, mille avaldamisega olen pisut viivitanud, aga siin nad siis on. Olge terved ja tublid!

4 comments:

  1. iiiisssand see viimane pilt on lihtsalt maailma armas! (:

    ReplyDelete
  2. Kus kohas sa trennis käid või teed sa ise? Oleks soovitusi kus näiteks Pärnus trenni minna? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hetkel käin Tervise Paradiisis rühmatreeningutes ja jõusaalis, mulle tohutult meeldib seal. Käisin seal ka eelmisel aastal talve perioodil ja on kujunenud juba välja oma lemmik treenerid. Kevad-sügis püüan iseseisvalt (ja koos sõbrannaga) trenni teha, näiteks eelmisel aastal käisime palju jooksmas koos ning tegime välijõusaalides koos erinevaid kavasid, mis tegi treenimise lõbusaks.
      Soovitan minna kas Tervisesse või MyFitnessisse, hinna poolest on rahakotile sõbralikum Tervise Paradiis ning seal on üli head tingimused treenimiseks, kuid ka rahvast suhteliselt palju :)

      Delete