3 December 2015

VIDEO: vlog + Chubby bunny /Merliniga

Kuna tänase seisuga on mul Youtubes lausa kaks uut videot, siis mõtlesin neid ka siin jagada! Nagu näete, siis mõlemas figureerib ka Merlin (blogist http://www.merrific.net/ ). Oh kui tore oleks, kui Merlin või keegi sama tore blogija/youtubeja elaks siin Pärnus, siis poleks kindlasti seda probleemi, et tahaks kellegagi filmida, aga keegi pole nõus. 
Minu tänane plaan on asuda kodu koristamise juurde, sest jõulukaunistused vajavad juba üles riputamist, ega muidu ei hakka päkapikud ka käima ju :D       


Vabandan, et sünnipäeva kokkuvõtte vlog nii hilja peale jäi :))               

4 comments:

  1. Väga vahva!

    PS. Teele (http://teeelem.blogspot.com.ee) ju elab Pärnus :)


    Eneli
    www.dodolce.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore, et meeldib :)

      Olen Teelega teinud video korra, kuid nüüd juba väga ammu Teele pole minuga ühenduses olnud kahjuks. Usun, et ta teab, et kui tal vähegi soovi oleks, siis mina olen nõus igakell filmima :D

      Delete
  2. 5:55 ISSSSSVER ma lihtsalt naersin nii et pisarad silmas! :'DDD No tublid tüdrukud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D eks me püüdsime kõigest väest! :P

      Delete