15 December 2015

Softboxid ebayst!

Alates sellest kui väljas hakkas minema järjest varem ja varem pimedaks ning tuppa enam piisavalt valgust ei jõudnud, hakkasid minu mõtted tiirlema päris mitme erineva fotovalguse suunas. Esimeseks variandiks oli kaamera objektiivi külge kinnitatav ringlamp, mis teoreetiliselt peaks väga hästi valgustama filmitava/pildistatava objekti. Rohkem mõtlesin siiski filmimise peale, kuna Mikk jõudis juba Aliexpressist tellida kaamerale välgu. Ning minu suureks õnneks soetas ka Pille-Riin (blogist Genefic) omale hiljuti fotovalgused ja tegi neist ka postituse. Minule oli see info vägagi õigel ajal tulnud ning samuti väga vajalik. Peale tema postituse lugemist polnud mul enam otsust raske teha, kuid mõned päevad pidin ikka mõtlema, sest kartsin, et viskan äkki üle 60€ lihtsalt tuulde. Päev enne oma sünnipäeva otsustasin siiski, et iseendale tuleb vahel midagi praktilist kinkida ning ostsin need softboxid ära! 
Väike näide siis sellest, milline näeb tuba välja toa valgusega ning milline siis kui valgustuse sisse lülitan. Ülemist pilti pidin kergelt heledamaks töötlema, sest muidu jäi see lihtsalt must pilt värviliste täpikestega. Kaameral on kõik sätted samad, millest ISO 100. Nagu näha, siis ülemisel pildil pimeduse tõttu muutub pildi kvaliteet ka väga halvaks, teravust pole ollagi.
Erinevus on drastiline, kas pole?! :) Parempoolse pildi töötlemisulatus on ka tunduvalt suurem, kuid vajadus ilmselt väiksem, aga samas pildi kvaliteet ei saa kannatada. 
Kogu kupatus läks mulle maksma 62.63€ (softboxid + postikulu), lisaks tõi kuller paki koju ära ning seda vaid 4 päevaga. Päevast, mil tellimuse esitasin, päevani, kui pakk mul käes oli, ei läinud isegi ühte nädalat, mis on tõesti hämmastav :) Kui ma enne seda otsisin kohalikest e-poodidest sarnaseid tooteid, siis juba ainuüksi hind oli see, mis mind kohe eemale peletas. Ma arvan, et kui mul nendel pirn peaks kunagi läbi minema, siis taskukohasem on ka need tellida ebayst :) 
Igaljuhul, kui Sina tunned, et soovid ka omale seda komplekti videovalguseid, siis toote link on siin! On ka mainimist väärt, et isegi meie väikeses ühetoalises korteris jätkub neile kahele piisavalt ruumi, et nad kellelegi ette ei jää. Neid on imelihtne kokku pakkida, kõik osad lähevad kompaktseks ja mahuvad ühte kotti ära (oli komplektiga kaasas). 

2 comments:

  1. Nagu pildilt veidike paistab, siis töötavad elektriga. Kas juhe on ikka piisavalt pikk, et nt teises toa otsas olevasse pistikusse vajadusel nt ulatuks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt :) Juhe on kuskil 2 meetrit, seega sõltub toast, mina saan õnneks hästi hakkama, aga vajadusel saab pikendusjuhtmega asja lahendada :)

      Delete