25 December 2015

Meie jõulud '15!

Palju aega on möödas viimasest postitusest, aga nii palju on vahepeal toimunud, et isegi ei tea kust otsast alustada. Vahepeal olid mu väga emotsionaalselt rasked ajad, millega katsun ise toime tulla. Tegelikult sellest teemast pole ma isegi Mikule tahtnud/julgenud/näinud mõtet rääkida, seega kui sa Mikuke seda loed, siis ära liialt muretse :P Püüdsin end tunda ikka hästi, sest on jõulud ja ei tahtnud lasta kellelgi seda rikkuda. Ja tõepoolest, meie jõululaupäev möödus imetoredalt - käisime minu isa juures, sõime/jõime, tegime palju pilte, mängisime vennaga ja jagasime kingitusi. Kuna venna on juba päris asjalik, siis mõtlesime, et maskeerime Miku jõulumeheks, päris kostüümi meil ei olnud, aga saime käepärastest vahenditest laheda rüü küll :) 
Lasen teil nüüd pilte vaadata ning katsun ise aktiivsem blogis ja Youtubes olla, sest viimastel päevadel on päris mitu uut tellijat minu kanaliga ühinenud, mis on super tore ja samas paneb mind ikka rohkem tegutsema ka uute videode kallal.
Kuidas ja kellega veetsite teie oma jõuluõhtu? 

3 comments:

  1. Minule tuli Speinist õde külla. Tema abiga panime mu Viikingi Eesti jõululaule kuulama ja Nukitsameest vaatama. Viikinv pani meid kohalikke jõuluroogi sööma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wau, kõlab väga lahedalt :) Mulle üldse meeldib, kui erinevad rahvused koos jõule peavad :) PS!Vaatasin Su blogi, mulle väga meeldis :)) Tubli!

      Delete