16 December 2015

Kleidid pühadeks 2015!

Plaanid minna kollektiivsele jõulupeole ja ei tea veel mida selga panna? Sind ootab ees vana-aasta õhtu suures seltskonnas ning soovid särada? Kuna jõulud ja aastavahetus on säravad ning pidulikud sündmused, siis kes meist ei sooviks selleks puhuks end üles lüüa! Minul on aastavahetuse kleit juba olemas ning mõtlesin teha pisikese kollaaži kleitidest, mis võiksid sobida selleks puhuks. 
Tänasest on jõuludeni täpselt 8 päeva ning aastavahetuseni 15 päeva, seega veel jõuab käia ja otsida ilusaid kleite, kingi ning aksessuaare. Mina oma aastavahetuse kleidi tellisin siit(LINK) ja ma väga loodan, et see enne aasta lõppu kohale jõuab! :) Internetist kleiti otsides avastasin sellise kleitide e-poe nagu Sherry London(LINK), kus on väga suur valik kleite erinevateks sündmusteks, kindlasti soovitan vaadata sinna neile, kes kevadel põhi-või keskkooli lõpetama hakkavad :) Aga nüüd näitan lähemalt mõnda kleiti, mis mulle väga meeldisid ja tundusid sobivat saabuvate pühade ajaks.

Kõik kleidid on minu meelest imeilusad, kui mind oleks viis, siis paneksin nad kõik korraga selga :P Aga päris tõsiselt rääkides, siis minu kõige lemmikum jõulude jaoks on alt reast keskmine, sest temas on lihtsust ja pidulikkust võrdselt, mis ongi minu jaoks jõuludel oluline - pidulik, aga samas klassikaline. Ja aastavahetuseks valiksin sõltuvalt kohast ja seltskonnast roosa või pika musta kaheosalise kleidi, see must kleit on tagant nii super ilus, mulle üleüldse meeldivadki kleidid, millel on selja osa avatud. 
Mis on veel selle kodulehe juures super, et seal on ka plus-size naistele mõeldud kleidid :) 
Millist neist kleitidest kannaksite teie jõuluõhtul/aastavahetusel? 

2 comments: