2 December 2015

Jõulud - mida kinkida, mida tahta?

Enne jõule on ikka tore unistada ja koostada erinevaid soovide nimekirju ja olen juba ka mõnes blogis ja ka Youtube kanalil näinud erinevaid ideid, mida nii iseendale jõuluks tahta ja mida kinkida oma lähedastele igas vanuses. Mina olen ka üks neist inimestest, kellele meeldib jõulukingid juba varakult valmis mõleda, et siis enne jõule poleks meeleheitlikku jooksmist mööda poode, et mida osta mida osta, midagi ju võiks/peaks. Mulle tundub, et hästi läbimõeldud ja südamest tulnud kingid on palju olulisema tähtsusega kui need viimase minuti ostud, mis on tehtud, sest et PEAB ju :) Ma ütlen alati, et aga ei pea ju, eriti kui veel puutub minule tehtavatesse kingitustesse, sest ma ei kogu igasugust pudipadi, mida hiljem on lihtsalt kahju ära visata.

Aga ma alustan kiirelt asjadega, mida mina endale sel aastal salaja soovin!
Ööloom näomask SIIN / Joik kinkekomplekt SIIN / Turbliss turbamask SIIN / Luckylaika nagi SIIN
Aasta jooksul on kogunenud päris palju uusi avastusi, mis on võitnud mu südame esimesest hetkest, eriti puutub see Öölooma maskidesse :) See konkreetne öökulli mask on minu jaoks ideaalne, et oma iluund nautides end tõelise uinuva kaunitarina tunda :D Tegelikult oleks see väga hea abiline mul uinumiseks, kuna mulle meeldib kui mu silmadel on midagi, tekki ei saa üle pea visata, sest siis saab hapnik otsa ja tavaliselt panengi oma käe silmade peale, aga tavaliselt sureb enne käis ära kui magama jõuan jääda. 
Iluvidinaid on alati vaja ja mõtlesin, et kui keegi tõesti ei oska miskit kinkida, siis sellised tarvikud teeks vist küll iga naise rõõmsaks. 
Sokid, sokid -  mu sügis-talvised must have riideesemed. Eriti meeldib kui sokid on pehmed ja oma kätega tehtud, kuid tänapäeval müüakse juba väga armsaid komplekte, kus on vähemalt kaks paari imepehmeid ning talviseid sokke. 
Luckylaika lehte avastades leidsin sealt tegelikult rohkemgi veel koju vajalikke asju, aga alustuseks on mul hädasti nagisi vaja, kuna siin ühetoalises üürikas pole kuigi palju kohti kuhu üleriideid riputada. Samuti hakkasid nende kodulehel veel silma seinakellad, mis on ka väga huvitavalt tehtud!

Mida aga viia oma lähedastele? Esmalt muidugi mõelge kas neil ehk on miskit konkreetset, mida nad on ammu soovinud, aga pole siiani seda ostnud omale. Tõenäoliselt ei juhtu seda siis ka enne jõule ning võite kindlad olla, et see kingitus neid juba külmaks ei jäta. Inimestele meeldib, kui nende juttu kuulatakse ning jäetakse meelde ja see üllatusmoment on kõige siiram kui nad saavad teilt midagi, mida nad tegelikult ka ammu soovinud on. 
Aga kui kingisaajal kindlat soovi pole, siis siit on minupoolsed ideed, mis võiksid samuti teie lähedasi rõõmustada!
pleedid SIIN / tee SIIN / liblikad SIIN / sushikomplekt SIIN
Usun, et kui kingitust valida konkreetselt ühele isikule, siis tuleks kindlasti mõelda, et mis on tema lemmik tegevus või söök või mida talle kanda meeldib, siis pole palju võimalik mööda panna. Näiteks kui keegi, kes armastab väga teed juua, siis võib leida nii poodidest kui ka internetist palju erinevaid metallist või puidust karpides tee sorte. 
Kuna mul on peres kasvamas pisike aasta ja kolme kuune venna, siis tema kingituse valimisega on tavaliselt alati kõige keerulisem, sest riideid ja mänguasju on tal niigi ülearu palju, aga jõuluks üks imepehme beebipleed sobiks pere piseimale hästi, peale pesu on ikka vaja tekikese sees natuke jahtuda :)

Ma loodan, et teile see postitus meeldis, sest ma ise küll erinevates netipoodides ringi kolades sain veel rohkem mõtteid, mida kellele kinkida. Ootan ka teie kingiideid, mida kingite oma lähedastele ja mida soovite endale? 

Andmisrõõm - rõõmudest suurim! :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Täpselt sama siin, aga mida aasta edasi, seda vähem olen sellega hädas, kuna mõte hakkab juba sügisel töötama ja sellises stiilis postitused aitavad mõtteid koondada :)

      Delete