31 December 2015

Hetki aastast 2015!

Kuna 2015-s aasta saab kohe läbi, siis mõtlesin korraks tagasi vaadata neile hetkedele, mis sel aastal olid. Lappasin läbi postitusi ja kõik tundus juba nii ammu olevat. Endalegi üllatuseks olin paljud hetked juba unustanud ja hästi tore, et saab läbi blogi näha, kuhu selle aastaga jõudnud olen, mis mu elus muutunud on ning kuhu jõuda soovin. 
Lisaks on mul tohutult hea meel tõdeda, et selle aastaga on mu blogi tohutult arenenud ja vaatajaskonda on juure tekkinud. Aitäh teile selle eest! 
Kindlasti annab see motivatsiooni järgmisel aastal veelgi aktiivsem ja mitmekülgsem olla. Suurt rõhku olen hakanud panema ka oma Youtube kanali arendamisele, seega kes veel pole sellega liitunud, siis soovitan seda teha :) 

Minu jaoks kõige tähtsamad/meelejäävamad sündmused olid sel aastal:

  • eriala lõpetamine
  • jumestaja tunnistuse omandamine
  • esimene kruiis Rootsi
  • bodypaintingu modelliks olemine
  • veebruaris linastuvas filmis näitlemine
Loomulikult on palju muud toredat ja meeldejäävat olnud ja see kõik kajastub ka mu blogis. Sellistel hetkedel mõtlen, et on ikka hea, kui on olemas koht, kuhu mälestusi talletada, muidu oleks vist varsti pooled asjad juba ununenud :) 
Nüüd aga jään põnevusega ootama 2016dat aastat, sest nii mitmedki eesmärgid nõuavad täitmist!

Aitäh teile armsad, et ikka mu blogis käite ja eriti suur rõõm on mul teie tagasiside üle, olgu see siis kirjutatud kommentaaridesse või mulle isiklikult! 

1 comment:

  1. Tere! Olem sinu jälgija juba pikalt olnud. Mul on plaan minna kosmeetikuks õppima. Kui sul aega on äkki räägiksid veidi lähemalt. Kuidas katsed välja nägid jne? Kas jäid rahule?

    ReplyDelete