8 December 2015

Clinique 3-Step näopuhastus

Nagu lubatud, siis kirjutan oma kogemusest ühe sellise toreda tootesarjaga nagu Clinique 3-Step puhastus. Neil on ka kodulehel väga põhjalik inglise keelne õpetus, mida see 3-e sammuline puhastus tähendab ja kust see alguse sai (link siin). Minul tekkis huvi ja põhjalikumad teadmised Clinique vastu peale koolitust, mille tööga seoses läbisin ja kui meile poodi jõudsid 3-Step tester, siis tahtsin kohe omal nahal ära proovida, et kuidas see ikka toimib ja milliseks nahk jääb, sest sedasi proovimata ei jooksnud kohe ~100€ komplekti ostma -  esimene ja teine samm ~25€ ja kolmas samm ~50€. 
Niisiis katsetasin tooted ära ja julgen ka teile, mu kallid blogilugejad, soovitada. Kindlasti huvitab teid enim, et kas need tooted tõesti on oma hinda väärt, siis jah ausalt öeldes ma arvan, et kui osta ainult esimene ja teine samm ning kolmas asendada mis iganes kreemiga, mida olete harjunud kasutama või mis parasjagu olemas on, siis pole tulemus sugugi halvem. Loomulikult on 3-Step kreem miljon korda õigem kasutada, kuid kellel pole korraga võimalik neid kolme osta, siis võib mõni aeg asendada muu kreemiga. Aga nüüd lähemalt igast sammust.

1.samm puhastus - koostiselt on ta geeljas, kuid tootena saab teda vahuna kasutada. Tundsin oma nahal ka kerget õhetust, kuid ei midagi hullu. Pärast sooja veega loputamist jäi nahk mõnusalt puhas ning peale esimest kasutust ei tundnud, et toode kuivataks nahka. 
2.samm kooriv näovesi - minu testri pakis oli juba immutatud lapikene näo koorimiseks, aga usun, et siiski vatipadjaga puhastada on palju mõnusam. Selle toote puhul tasub kindlasti meeles pidada, et liialt palju hõõruda pole vaja, piisab kui kergelt korra üle näo tõmmata. Kel tundlikud silmad, siis soovitan silma lähedale sellega mitte mitta, kuna isegi minul (mul pole kuigi tundlikud silmad) läksid silmad punaseks ja tundsin kuidas see aur mõjus silmadele. See toode on tõepoolest üks mu lemmikuid, kuna see teeb koorimise nii kergelt ja jätab naha pehmeks ja klaariks. 
3.samm niisutamine - kasutasin testri pakis olevat kreemi, kuid tundsin, et minu jaoks on seda liiga palju, kogus oli ka muidugi päris suur, kuid mulle meeldib kui kreem imendub kiirelt ning ei jää nahal rasvane. See kreem aga jäi pisut läikima ja rasvane, ööseks kasutamiseks ehk sobib, kuid mina seda hommikuti kasutada ei saaks. Usun, et Gatineau kerge Aquamemory kreem sobib ka ideaalselt peale esimest ja teist sammu :)
Punkte ma sellele puhastussarjale jagama ei hakka, sest ma lihtsalt pole enamike sarjade puhastustooteid proovinud, ega oska päris objektiivset hinnangut anda, aga see kooriv toonik on seni küll parim asi, mida kasutanud olen. Soovitan seda sarja proovida just neile, kellel on näonahaga probleeme, kuna see eemaldab hästi ka meigijäägid ning puhastav ja koorib üheaegselt. Kahjuks pole mu nahk hetkel ka kõige paremas seisus, sest tuleb tunnistada, et olen olnud natuke laisk :D 

Loodan, et kellelegi oli see postitus abiks. Võite mulle ka kirjutada, milliseid näopuhastus tooteid kasutate teie õhtuti ning hommikuti`:)

3 comments:

  1. Mulle on Clinique tooted alati meeldinud - kasutan ka nende jumestuskreemi juba aastaid, mis on nii mõnus, kerge ja samas kattev.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peaks isegi nende jumestuskreemi ära proovima, millist neist täpsemalt kasutad? Kuid nende ripsmetušid on küll super ja see on nii hea, et sobivad ka tundlikele silmadele :)

      Delete
    2. Clinique Even Better Spf 15 ka sees :)

      Delete